I Was a Good Girl

Doufám, že jste si Vánoce a svátky užili a jste nabití energií stejně jako já. Nemůžu uvěřit, že je to zase za námi a tak rychle to uteklo :).
Původně jsem post o tom co jsem dostala k Vánocům nechtěla vůbec dělat. Ale všimla jsem si, že to spoustu z vás zajímá a tak jsem změnila názor :). Vůbec se nechci nějak vytahovat, takže kdo by to tak bral, ať se na tenhle příspěvek radši nedívá prosím.

***
I hope you enjoyed Christmas time and you are full of positive energy like me. It runs really fast and I can't believe it's over :).
Originally I didn't want to do post about what I got for Christmas. But than I noticed that a lot of you like these post. So I changed my opinion and here it is :). I don't wanna swank, so please if you don't like these posts just don't read it.


Od přítelovy mamky jsem dostala tyhle super dárečky. I když se (bohužel) zatím moc neznáme trefila se mi do vkusu, jak kdyby mě měla úplně prokouknutou :D. 
***
From my boyfriend's mum I got these great gifts.  



Taťku jsem poprosila, jestli by mi nemohl dát nějakou flašku na Silvestr, protože toho má doma víc než dost. A dostala jsem sekt a tuhle dvanáctiletou krásku. Ještě jednou díky :-*.
***
I asked my dad if he would give me some bottle of alcohol for New Year party. He gave me sect and this 12 years old beauty. Thank you :-*.


Přenosná nabíječka. Konečně už nebudu mít pořád vybitý telefon.
***
This portable charger is great. Goodbye still discharged battery.



Super dekorace do pokojíčku. Už se těším až si je někam dám.
***
These decorations to my room are so beautiful.


Miluju tyhle kosmetický dárky :).
***
I love cosmetic gifts.



Voňavek není nikdy dost. A ta od Britney má vážně vtipný tvar.
***
It's never enough perfumes. And that one by Britney has really funny shape.



Tohle oblečení do fitka je úplně boží.
***
I love my new clothes to gym.


Kabelka od mamky, kterou mi přivezla z Vídně.
***
Handbag from my mum, which she brought my from Vienna.



A nakonec dárek od přítele. Je to asi jediný náramek, který mi vážně dobře sedí a skoro ho nesundám z ruky :). A ten korálek je úplně dokonalý.
***
And finally gift from my boyfriend. This is the only bracelet, which perfect fits me and I wear it almost all the time :). And that bead is beautiful.

Zajímá vás co jsem komu dala já? Nemám bohužel fotky, takže vám sem napíšu jen seznam. Třeba vás to inspiruje pro příště ;).
Mamka: tričko Topshop, knížka Bridget Jones
Babička: plechová dóza s princeznou Sisi, pašmína, krém na ruce Dermacol
Taťka: placatka s knírkem, sprcháč Hugo Boss
Strejda: placatka s knírkem, jiný sprcháč Hugo Boss
Sestřenice: hodinky Geneva, lesk na rty, gumičky Invisibobble
Přítel: voňavka Versace Eros (je vážně super!), knížka Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel, předplatné časopisu First Class
***
Are you interested in what I gave to my family and boyfriend? I don't have photos but I write you list here. Maybe it'll inspire you for the next time ;).
Mum: Topshop T-shirt, book about Bridget Jones
Grandma: metal box with picture of princess Sisi, pashmina, Dermal hand cream
Dad: metal bottle for alcohol with moustache, Hugo Boss shower gel
Uncle: metal bottle for alcohol with moustache, another Hugo Boss shower gel
Cousin: Geneva watch, lip gloss, Invisibobble rubber
Boyfriend: perfume Versace Eros (and it's amazing), book The 100-Year-Old Man Who Climbed Out of the Window and Disappeared, subscription of First Class magazine

Co jste dostali na Vánoce vy? A co jste komu dali?
***
What did you get for Christmas? And what did you give to others?



CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Značku čokolád Lindt naprosto zbožňuju (nade vše), proto ti ji v dobrém závidím. :-D A co se týče toho náramku z Pandory, tak ti to neskutečně přeji, někteří kluci nemají tak dobrý vkus, máš štěstí. :-) Každopádně přeji krásného Silvestra a Šťastný Nový rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokolády Lindt jsou vážně nejlepší a je škoda, že u nás není takový výběr. Přítel už mě má holt přečtenou a ví co se mi líbí :D. Děkuju moc za přání, tobě taky Šťastný Nový rok :-*

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top