Christmas Decorations

Jestli mě sledujete na Facebooku, tak víte, že tam dávám různé obrázky. A v posledních dnech jsem dávala hlavně ty vánoční. Takže v tomhle příspěvku jsem pro vás vybrala ty nejlepší, aby vás taky chytla pořádná vánoční nálada jako mě :P.
***
If you follow my Facebook, you know I post there some nice images. And last days it was mainly with Christmas decorations. So I selected the best images for you and I hope you already feel the Christmas spirit :P.




Moc se mi líbí tyhle netradiční stromky, ale asi bych sama neměla odvahu si nějaký takový pořídit.
***
I really like these unusual Christmas trees. But I haven't got courage to buy some tree like this. 


































Sladké Vánoce :).
***
Sweet Christmas :).






Jak se těšíte na Vánoce?
***
Are you excited to Christmas?

CONVERSATION

1 komentářů:

  1. Článků na tenhle způsob se nikdy nenabažím :D ♥ Některé ty stromečky jsou opravdu nádherné, a když vidím ty fotky se sněhem tak mě strašně mrzí, že ani letos jsme se jej nedočkali.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top