Christmas Outfit

Dneska mám pro vás outfit, který jsem měla na sobě na Štědrý den. Fotky možná nejsou úplně nejlepší, protože to je focené doma, ale mně se líbí a chtěla jsem vám outfit ukázat. Vzala jsem si na sebe krásný světle růžový top s bílými flitry z Tally Weijl, který jsem koupila ve slevě ještě před Vánocema. K tomu jsem si oblékla černé high waisted džíny. Doplňky jsem zvolila jemné, protože jsem si navlnila vlasy a nechtěla jsem, aby to bylo až moc nebo vypadalo přeslazeně. Na krk jsem si dala stříbrný řetízek taky z Tally Weijl, korálkový náramek a stříbrné vánoční naušnice. Celý look jsem navíc doladila vánočními nehty. Ty jsem měla bílostříbrné se stříbrnými třpytkami.
Doufám, že jste si Štědrý večer užili a teď si užíváte svátky a volno.

***
Today I wanna show you outfit, which I wore on Christmas Eve. Photos aren't maybe the best because I took them at home but I like them. I wore light pink top with white glitters by Tally Weijl, black high waisted jeans, silver necklace and beaded bracelet. I completed my look with Christmas earrings and nails (white-silver nail polish with silver glitters).
I hope you enjoyed Christmas and have a good time.



Vyhlížím Ježíška.
***
Looking for Baby Jesus.

Hihi umělecká fotka :D.
***
Hihi artistic photo :D. 




Sledujte můj Instagram: caroline_daisy7
***
Follow my Instagram: caroline_daisy7

Nakonec jsem si vzala naušnice s cupcaky nalevo.
Velké perníčky jsem si na sebe vzala druhý den, když jsem měla druhé Vánoce :).
***
Finally I chose that silver earrings with cupcakes.
Big gingerbreads I wore on 25th December to my second Christmas :).

Sledujte můj Instagram: caroline_daisy7
***
Follow my Instagram: caroline_daisy7

Top+Necklace: Tally Weijl, Jeans: C&A

Jak jste si užili Vánoce? A co jste měli na sobě na Štědrý večer?
Krásné svátky :).
***
How did you enjoy Christmas? And what did you wear on Christmas Eve?
Happy holidays :).

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Krásná fotka. Nedivím se, že jsi se nám přišla s tímto pochlubit :)
    Pěkný top i stromeček! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten top je strašně krásný! :-) A ty malé perníčkové náušnice jsou neskutečně roztomilé! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Top možná v Tally Weijl ještě seženeš, když budeš chtít :). No jo, mám takovéhle vánoční blbinky ráda :D.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top