Photodiary #24 | Zrce 2017


Na mém Instagramu CAROLINE_DAISY7 jste už mohli vidět, že jsem byla s kamarádama v Chorvatsku. Jeli jsme na ostrov Pag (stejně jako minulý rok), kde je pláž plná klubů a barů Zrce. V podstatě taková Ibiza v Chorvatsku. Naše zážitky a historky jsou většinou nepublikovatelné, takže vám radši rovnou ukážu pár fotek, hihi :)
Kam jste letos vyrazili v létě vy?



CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Tebe bych si dal.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty voje plavky? Nah. O plavky tu nejde. Prostě hezkej zadek. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem v Bulharsku :) líbí se mi tvoje plavky :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsem v Kosovu (u mě je článek o této dovolené) :) Mně se teda nejvíce líbí ta podprsenka na poslední fotce. :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top