Photodiary #21 | Christmas Market in Dresden


Jedna z věcí, které mám s Vánocema nejvíc spojené, a hlavně s čekáním na Štědrý den, je návštěva vánočních trhů. Je to příležitost dát si nějakou dobrotu jako trdlo nebo svařák a pořádně nasát  vánoční atmosféru. Dřív jsem s mamkou jezdila každý den do Vídně, ale protože nám zdražili lístky na vlak, tak jsme se rozhodly jet na trhy do Drážďan. A ty jejich trhy jsou prostě boží.
Jsou jiné než naše a pro někoho možná až moc kýčovité, ale mně se strašně líbí. Hlavně ty jejich propracované stánky, které mají promyšlené do posledních detailů. Jednomu dokonce na střeše jezdil vláček! A je taky fajn, že tam mají jiný výběr věcí než je u nás. Třeba mají takové malé klobásky nebo několik příchutí punčů. Já letos zkusila švetskový a určitě ho doporučuju.

Nejdřív jsem nevěděla, jestli vám mám fotky ukázat, protože jich není ani nějak hodně a nejsou úplně nic extra. Ale pak jsem si je prohlížela a když vidím tu vánoční atmošku tak to prostě musím předat dál. Tak snad se vám budou líbit :)


Jak se těšíte na Vánoce? Pojedete někam na vánoční trhy?


CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top