My 5 Bad Christmas Habits


Zaprvé vám chci popřát krásné Vánoce a ať si užijete svátky se svými blízkými. Štědrý den i rozdávání dárečků už máme sice za sebou, ale ještě před sebou máme všechnu pohodu vánočních svátků a já si to letos moc užívám. 
Na blog jsem žádný vánoční článek nedala, protože mi přišlo, že třeba takových tipů na dárky bylo letos až moc. Ale nedat sem vůbec nic s Vánocema? To bych prostě nebyla já. Takže tady je 5 mých, no řekněme, že vánočních zlozvyků. Berte to trochu s rezervou a dejte mi vědět v komentářích, jestli se v některých bodech taky vidíte :)


1. Vždycky sním strašně moc cukroví, protože ho naprosto miluju. Přijde mi, že teď je "móda" cukroví moc nejíst nebo dělat úplně všechno zdravé. No a já jsem hrozně na sladké a cukroví bych mohla během vánočních svátků jíst od rána do večera. 

2. I když chodím několikrát týdně cvičit, tak o vánocích jsem hrozně líná. Je to jako by se mi zapnul "lazy mode" a já můžu klidně celý den jen koukat na pohádky a jíst to cukroví. 

3. Přes Vánoce jsem jak chodící televizní program. Vánoční pohádky a filmy mám strašně ráda a tak musím vědět co každý den dávaj abych si vybrala to nejlepší. A samozřejmě vím i kdy jakou pohádku opakujou, kdybych to náhodou nestihla. 

4. Vždycky si říkám jak budu chodit bruslit a hrozně si to o Vánocích užiju. No upřímně jdu za celé svátky tak dvakrát, protože jinak koukám na pohádky a jim cukroví. Haha :)

5. Neposlouchám v podstatě žádnou hudbu než písničky jako All I Want For Christmas, Last Christmas nebo Santa Tell Me. To sice neni nějak špatný, akorát že tím pak ostatním lezu někdy dost na nervy. 


Máte taky nějaké vánoční zlozvyky?
A ještě jednou krásné svátky <3


CONVERSATION

1 komentářů:

  1. :D tak tohle bych mohla z fleku psát já, jen to bruslení mě letos vůbec netáhne, zvlášt když je mi zima i doma s čajem a pod dekou :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top