Changing Styles


Styl každého člověka se nějak vyvíjí a ten můj nebyl žádnou výjimkou. Ještě na základce jsem nosila tak trochu emo oblečení (kdo ho nenosil nebyl cool :)), pak přišlo sportovní oblečení, víc holčičí, velké naušnice, náhrdelníky, podpatky, tenisky... A ani teď nenosím jen jeden styl, ale ráda je střídám. Momentálně mě celkově hodně baví chokery, hlavně tmavé oblečení a když je zima tak mě venku bez čepice nepotkáte. Při nakupování se zaměřuju na minimalistické kousky, které mají třeba nějaký pěkný detail nebo střih, a unosím je co nejvíc. Uvědomila jsem si totiž, že sice můžu mít plnou skříň oblečení, ale pokud už se v něm necítím sama sebou, tak mi to je k ničemu. 
Jestli vás zajímají kousky, které jsem si naposledy koupila tak určitě mrkněte na můj Primark New In.


A co jsem se během svojí "nakupovací praxe" naučila? Jsou kousky oblečení a doplňků, které jsou univerzální a do kterých se vyplatí investovat. Patří sem aspoň jedny kvalitní tenisky, kozačky a kabelka, kterou vezmete ke všemu. Tu jsem taky dlouho hledala a chtěla jsem si pořídit černou shopper bag, protože tyhle kabelky drží tvar, jsou prostorné a vejde se do nich všechno co potřebuju třeba do školy. Takže jsem byla moc ráda, když jsem získala možnost vyzkoušet si novou chytrou kabelku Noire. Kabelka se mi strašně líbí a jestli hledáte nějakou shopper bag určitě na ní mrkněte. Je kvalitně udělaná, vypadá dobře ke všemu a přijde mi, že je jak Hermionina korálková kabelka, protože se do ní vejde hrozně moc. Prý unese až 15kg tak snad něco vydrží, haha. Jak se vám líbí v tomhle outfitu? 
Málem bych zapomněla, když použijete kód THECITYFAIRY dostanete na kabelku 10% slevu :)!


kabát: Mango, džíny: Primark, rolák: Zara, nízké kozačky: CCC, sluneční brýle: Lindex, čepice: H&M, kabelka: Noire

Jaký styl oblečení nosíte nejradši? A do jakého kousku šatníku se podle vás vyplatí investovat?


CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Já mám nejradši něco mezi stylem sportovním a elegantním.
    Outfit vypadá nádherně a barva kabátu je nádherná. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to. Já teď tak trochu styl měním. Konečně přecházím od "dětských" triček s potisky k něčemu dospělejšímu, jako jsou třeba košile, saka atd. To je taky dost v osmnácti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)! To je dobře, že se tvůj styl takhle vyvíjí a držím palce, ať najdeš dobře padnoucí kousky :)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top