3 Days Smoothie Detox


Detox podstupuju většinou jednou nebo dvakrát ročně. Není to kvůli hubnutí, ale beru ho jako očistu těla a když jsem měla trávící problémy, tak mi vždycky pomohl. Jestli chcete zhubnout, tak vám detox nepomůže, protože se sice odvodníte a budete mít ploché břicho, ale když pak začnete jíst normálně, tak se logicky dostaví jojo efekt.
Druhů detoxů je vážně hodně. Některé jsou drastické, kdy několik dní pijete třeba jen drink s pepřem nebo čistící čaj. Jiné jsou lehčí, jako třeba smoothie detox, který jsem si vybrala já, nebo třeba že jíte jen rýži a pijete vodu. Navíc je samozřejmě jenom na vás, jestli to budete dodržovat přesně nebo si "pravidla" trochu poupravíte.


A teď už přímo k smoothie detoxu.
Je to v podstatě podobné jako UGO Očista, ale nestojí to 1500Kč a do smoothies si dáte co chcete. Držet detox 3 dny mi úplně stačilo, protože miluju jídlo a víc dnů by to pro mě byl asi nadlidskej výkon. Ideální je dělat si 3-4 smoothie denně a k tomu pít hodně vody a zelený čaj. Nejlepší by bylo úplně vynechat kafe, ale bez toho bych v práci asi usnula, takže jsem si ho stejně dala. 
Ráno jsem si dělala sladké smoothie s trochou rýžového mlíka, aby mi to dodalo energii na celý den. K obědu jsem si dělala hustší a výživné smoothie, hlavně aby mě zasytilo. K večeři jsem si namixovala spíš zeleninové smoothie a šlo mi o to, aby bylo lehké.

I když jsou to jen 3 dny, tak držet ten detox nebylo lehké. Hlavně, když jsem do toho chodila do práce. Ale víceméně jsem to zvládla, ale do práce jsem si vzala pár knäckebrotů pro případ nouze. Musím říct, že jsem se po detoxu cítila opravdu dobře a lehce. Dokonce jsem byla i plná energie, dobře se mi usínalo i vstávalo. Takže pokud nad tím přemýšlíte, určitě tento detox zkuste. Při nejhorším se na to vyprdnete a budete jíst furt stejně.
Po detoxu jím opět normálně jako předtím. Ale i před detoxem jsem jedla zdravě a opravdu se to snažila dodržovat. Ale jestli normálně úplně nedodržujete zdravou stravu, tak to po detoxu aspoň zkuste. Třeba to bude ten správný impuls pro to něco změnit.

RECEPTY NA SMOOTHIES
Snídaně - borůvky, banán, ananas | lesní směs, banán, jablko | špenát, ananas, banán + rýžové mlíko a voda
Oběd - červená řepa, banán, jablko | červená řepa, jablko, grep + voda
Večeře - špenát, jablko, okurka | špenát, borůvky, mrkev + voda

Obědové smoothie jsem dělala zhruba 500ml. K snídani a večeři jsem si připravovala 300-400ml.

Nakonec bych chtěla ještě jednou zopakovat, že DETOX NENÍ NA HUBNUTÍ. A určitě není dobré ho držet nějak dlouhodobě. A předtím než začnete držet jakýkoliv detox, tak doporučuju najít si všechny informace ať víte, jestli je to pro vás vhodné.

                                                                                                                                                                     

Máte s detoxy zkušenost? Jaký na ně máte názor?


CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top