Štětce Petra Lovely Hair

Nikdy jsem štětce nebrala jako zvlášť důležité pomocníky při malování (make-upu). Měla jsem štěteček na stíny, tvářenku a make-up. Všechny jsem je dostala a používala jsem jen ten na tvářenku :).
Ale poslední dobou jsem si říkala, že bych si ráda pořídila nějaký pořádný štětec na make-up. Jenže když jsem se šla podívat do Sephory zjistila jsem, že jejich štětce nejsou zrovna levná záležitost. Možná se to vyplatí, ale mně se tolik peněz za štětec dávat nechtělo. A když jsem ve videích Péti viděla její úžasné bílé štětce rozhodla jsem se je vyzkoušet. Musím říct, že jsem udělala vážně dobře.
Hrozně se mi líbí bílý design a to, že jsou štětce na koncích světlé, vypadá to luxusně. Štětiny jsou moc příjemné a dají se lehce vyčistit. K čištění používám čistič na štětce Ebelin a šetrný šampon na štětec na make-up.




M51
Tenhle štětec je na make-up. Je daleko lepší než klasický, který jsem měla předtím. Make-up se s ním hezky zapracuje do pleti a já bych se s ním malovala klidně celý den, protože to je hrozně příjemné :D.


M54
Pokud přemýšlíte o štětci na tvářenku, tak tohle je jasná volba. Tvářenka se s ním hezky nanáší na obličej a stejně jako M51 má moc příjemné štětiny.

K nákupu jsem jako dáreček dostala tuhle úžasnou paletku tvářenek od Sleeku. Udělalo mi to strašnou radost a ještě jednou děkuju <3!!!

Určitě jeden z dalších plusů štětců Petra Lovely Hair je cena. Každý mě stál 250 Kč. Jsou kvalitní a myslím si, že se vyrovnají dražším profesionálním štětcům. Rozhodně nelituju toho, že jsem si je koupila. Mám v plánu si pořídit ještě další.
Jestli nad nějakým štětcem přemýšlíte, vyzkoušejte tyhle! Určitě nebudete zklamané.

Jaké štětce používáte vy? Máte doma nějaké Petra Lovely Hair?

Nakonec bych jen ráda poznamenala, že nejde o nějakou reklamu, ale o můj názor :).
I'm sorry to my foreign readers that this post isn't in English. Please use Google Translate. Thank you :-*

CONVERSATION

7 komentářů:

  1. Ahoj, štětce používám, zatím nemám žádný od Petry, ale už na ně dlouhou dobu koukám a až bude ta vhodná chvíle, tak si je určitě objednám. Co zatím čtu recenze, je to kvalita za odpovídající peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na ně viděla jen kladné recenze :).. A já můžu jen souhlasit. Pak mi dej vědět jak budeš spokojená ;)

      Vymazat
  2. Prosím Tě, ten čistič jsi koupila normálně v drogerii? Hledala jsem ho v DM a marně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem ho v DM :) Zkus se dyžtak podívat do víc drogerií DM. Jinak čistič je super za ty peníze.

      Vymazat
  3. Ja si ich plánujem kúpiť v lete ,ked budem mať našetrené ,pretože vyzerajú super a v porovnaní s iným štetcami sú oveľa lacnejšie :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si je kup, vyplatí se. Pak mi dej vědět, jak jsi s nima spokojená ;)

      Vymazat
  4. ja mám štetce jessup a nemôžem si ich vynachváliť :) super cena a sú príjemne mäkučké a líči sa s nimi jedna radosť :) rozmýšľaľa som aj nad štetcami PLH ale keď tak nad tou basic sadou kde je 5 štetcov za 20€, čo je na vaše cca 500kč :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top