Great Things Inside

Poslední dobou jsem nosila hlavně kalhoty a svetry, protože mi byla furt zima a chtěla jsem něco pohodlného. Ale když konečně zasvítilo sluníčko a bylo pár hezkých dnů musela jsem vytáhnout sukni ze skříně. Tenhle outfit jsem si oblékla na dvouleté výročí s přítelem. Překvapil mě úžasnou belgickou restaurací Bruxx, kterou určitě musíte vyzkoušet, jestli chcete zkusit něco jiného ;).

Koženková sukne a psaníčko s krásným minimalistickým nápisem jsou z C&A. K tomu jsem si vzala bílou košili a puntíkaté silonky z Primarku. Baví mě, jak puntíky dodají outfitu šmrnc.
***
Last days I wore mainly jeans and sweaters, because I felt cold almost all the time and wanted to wear something comfortable. But when were a few nice sunny days I had to wear skirt. This outfit I wore to anniversary dinner with my boyfriend. We was in Belgian restaurant called Bruxx and you definitely have to try it ;).
I wore black leather skirt by C&A with white shirt and polka-dot tights by Primark. And I completed my look with some jewelry and white clutch with nice minimalistic text.












Shirt+Tights: Primark, Skirt+Clutch: C&A, Shoes: CCC, Necklace (except Caroline necklace): Gate, Rings: Tally Weijl, Watch: OnStyle

Jak se těšíte na jaro? Taky vždycky, když se v zimě zlepší počasí vytáhnete sukně a sluneční brýle a užíváte si to? :)
***
Are you exciting to spring like me? Do you also wear skirts and sunglasses when the weather is nice in winter? :)

CONVERSATION

10 komentářů:

  1. tá sukňa a tie silonky ako TOP ! :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny outfit :) Hlavne tá sukňa a kabelka ♥
    http://lifeasiva.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Puntíky, to je moje! Moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kabelka je úžasná! vůbec bych nečekala, že bude z CAčka :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se tam daj najít dobrý věci. Ale jednou za čas no :D :D.. A děkuju ;)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top