Sunny Days

Poslední dny bylo tak nádherné počasí. Teplo a sluníčko prostě miluju, takže mě to úplně nabilo energií. Hned jsem musela vytáhnout ze skříně džínovou bundičku, kterou jsem si koupila před Vánocema ve Vídni. Zatím by mi v ní byla zima, takže jsem si jí moc neužila. K tomu jsem si vzala mojí oblíbenou koženou skater sukni, která se zařadila mezi nejoblíbenější kousky v mé skříni. Protože se hodí skoro ke všemu a podle mě vypadá v outfitu vážně skvěle.
Kromě toho jak bylo venku krásně mi udělalo radost ještě něco. Mám nový foťák, do kterého jsem se úplně zamilovala. Snad se vám budou fotky líbit ;).

***
The weather is so beautiful these days. I love warm sunny days and I'm full of energy. Before Christmas I bought denim jacket in Vienna and I couldn't resist to wear it. Because it was too cold for it till now. And in this outfit I wear my leather skater skirt again. It's one of my favorite pieces in closet. Because it fits almost with everything and I think it looks really good.
Except the weather I was happy thanks to one more thing. I bought new camera and totally fell in love with it. I hope you'll like my photos ;).















Denim Jacket: Forever 21, T-shirt: Mango, Leather Skater Skirt: C&A, Shoes: CCC, Handbag: Armani Jeans, Earrings: Primark, Necklace: Mohito, Watch: Guess, Sunglasses: Topshop 

Jak se vám líbí outfit? Co nejradši nosíte ve sunečné dny?
***
Do you like my outfit? What is your favorite outfit on sunny days?

CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Sluší! Hezká bundička a náhrdelník!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, máš šikovného fotografa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A fotil mě přítel, takže tvůj komentář udělal radost i jemu ;) :D

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top