6 Reasons Why To Go To Erasmus


Jak víte byla jsem na zimní semestr na Erasmu ve Španělsku. Zimní semestr je ale už za náma a s ním i moje studium v zahraničí. A protože to bylo jedno z nejlepších období v mém životě, sepsala jsem několik důvodů proč zahodit obavy a jet na Erasmus.

1. Budete v novém prostředí.
Je super vypadnout ze stereotypu a jet na nějaké nové místo. Hlavně když to místo bude stejně krásné jako San Sebastian, kde jsem byla já.

2. Získáte spoustu zkušeností a zážitků.
Tenhle bod ani není potřeba rozepisovat. Za těch pět měsíců jsem toho zažila tolik, že bych to psala vážně dlouho. Ale jsou věci, na které nikdy nezapomenu. Byla jsem na Ibize, v Barceloně, Valencii, Zarrautz, Bilbau nebo Pamploně. Vyzkoušela jsem motokáry, přelejzala plot v parku, poprvé v životě surfovala, bruslila, šla na skvělou Halloweenskou party nebo hledala hostel asi v 1 ráno. 

3. Potkáte nové lidi.
Setkala jsem se s lidmi z různých zemí světa. Bylo to super celkově poznat nové lidi a hlavně hrozně zajímavé, seznamovat se třeba s jejich zvyky. Doufám, že je ještě někdy uvidím, protože jsem si na Erasmu udělala vážně dobré přátele z Holandska, Kanady, Dánska, USA, Austrálie nebo Číny.

4. Zlepšíte si jazyk.
Tak tohle je asi jasňačka a jeden z hlavních důvodů proč jet. Když většinu času mluvíte cizím jazykem, studujete v cizím jazyce a píšete různé eseje, zlepšíte se. A změnu uvidíte už po měsíci.

5. Osamostatníte se.
Vždycky jsem byla samostatná, protože mě rodiče už od malička učili, jak se o sebe postarat. Ale až tady jsem si to pořádně vyzkoušela a dokázala si, že to zvládnu. Musela jsem platit nájem, nakupovat si, vařit si, prát si a nikdo jiný by to za mě prostě neudělal. 

6. Naučíte se vařit.
Ne že bych teď byla kdovíjaká kuchařka, ale na Erasmu máte tři možnosti. Furt jíst to stejné (jako třeba rýži s kukuřicí) nebo pořád chodit do restaurací a bister (ale to vás bude stát pomalu celej měsíční grant) nebo se naučit vařit. Já si vybrala tu třetí možnost a myslím, že jsem to zvládla celkem dobře :).


You know that I was on Erasmus in Spain for winter semester. But winter semester passed and also my studies abroad. It was one of the best times of my life, so I wrote few reasons why you should throw your worries away and go to Erasmus.

1. You will be in a new place.
It is great to get out of stereotype and go somewhere new. Especially if you are in beautiful place like San Sebastian, where I was.

2.Getting new experiences.
I think I don't have to write more to this point. In a few months I got so many experiences, that to write them all, will be very long list. I was in Barcelona, Ibiza, Valencia, Zarrautz, Bilbao or Pamplona. I tried karting, climbed the fence in the park, surfing for the first time in my life, ice-skating, I went to great Halloween party or was looking for the hostel in 1 o'clock in the night.

3. Meeting new people
I met a lot of people from different countries - Netherlands, Canada, Denmark, Australia, USA or China. And it was really great to meet new friends, and it was interesting, to see all the culture differences. I hope I will see my Erasmus friends again.

4. Improving your language.
This is really obvious and one of the main reasons why go. When you speak foreign language all the time, study in foreign language and write essays, you will get better. And you will see the change very soon, like in one month.

5. You will be more independent.
My parents always teach me how to take care of myself. But here I could really try it on my own. I had to pay rent, go to the supermarket, cook, wash clothes etc. Maybe it doesn't sound so good, but it is great to know that I can really do it.

6. Learning how to cook.
Well I can't say that I'm great chef now. But when you are on Erasmus, you have three choices. Eat the same all the time (like rice with corn), or go to the restaurants and bistros (but it will cost you the whole grant), or just learn how to cook. Well, I chose the third choice and I think I handled it quite good.

T-shirt: H&M, Skirt: C&A, Shoes: CCC, Necklace: Primark, Backpack: Zara, Bracelets: Ale-Hop, Coat: no name shop in Valencia

Byli jste na Erasmu? Jestli ne, přemýšlíte o tom?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Did you go to Erasmus? Do you think about it?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Ten kabát je naprosto boží - odkud prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)..je z jednoho obchodu ve Valencii, ale bohužel ne nějakého známého

      Vymazat
  2. Byla jsem na Erasmu v Portsmouth v Anglii a bylo to super. Souhlasím se všemi body :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam to muselo být taky super :).. A jsem ráda, že souhlasíš.

      Vymazat
  3. Je skvelé, že nám mladým dnešná/moderná doba ponúka takéto príležitosti. Verím, že aj ja raz pôjdem na erasmus, pretože vidím, že to má na ľudí veľmi dobrý vplyv a veľa sa toho naučia a hlavne sa osamostatnia. Inak máš krásny outfit!!♥

    OdpovědětVymazat
  4. I will certainly go to Erasmus after reading this and you look perfect as always :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top