First New In of 2016


Takovýhle New In článek tu dlouho nebyl. Ve Španělsku jsem bohužel nějak neměla náladu na to fotit, protože jsem neměla úplně kde. Ale teď jsem ve slevách ulovila pár dobrých kousků, které vám chci ukázat. Zaměřila jsem se hlavně na věci, které jsou univerzální a budou se mi hodit ke všemu. Uvědomila jsem si totiž, že pár takových kousků mi ve skříni celkem chybí. Takže barev v tomhle příspěvku moc neuvidíte :).
***
It's been really long time since my last New In post. I wasn't in right mood for this in Spain, especially because I didn't have nice place, where to take pictures. But I bought some nice pieces in recent days, and I really want to show them to you. I focused on finding clothes, which I can wear with everything because I realized that I have just a few things like that. So don't expect to see many colors in this post :).



Kamarádka Evča mě nakazila tím, že se mi hrozně začaly líbit proužky. Takže jsem si koupila rovnou dvě pruhovaná trička. Obě jsou ze Zary, akorát to bílé je ze Španělska a moc se mi líbí jeho "drsnější" materiál. Basic pruhované tričko je prostě základ každého šatníku (a podle mě i pánského ;).
***
My friend Eva really likes T-shirts with stripes, and thanks to her I want almost everything with stripes now. So I bought two striped T-shirts. Both are by Zara, but the white one is from Spain, and I totally like its material. Basic striped T-shirt is must-have of every closet (and in my opinion also for men ;).


Řeknu vám, že mě Pull&Bear ve Španělsku nadchnul. V Praze jsem si v něm snad nikdy nic nekoupila. Ale v San Sebastian jsem tam pořídila hned pár super kousků. Ve slevách jsem koupila tyhle super high-waisted džíny, které jsou hrozně pohodlné a přijde mi, že dělají moc hezkou postavu.
***
I have to say that Pull&Bear in Spain was great. I've never bought anything there in Prague, but in San Sebastian I wanted everything. In sales I bought these high-waisted jeans. They are really comfy, and making nice silhouette.


Tuhle košili z Manga vážně úplně zbožňuju. Ve skříni by určitě univerzální, ale zajímavá košile neměla chybět. Dá se totiž nosit na hrozně moc způsobů, pod svetrem nebo mikinou, zastrčená, s džínama, sukní atd. Už jste s ní mohli vidět i outfit, ve kterém jsem si jí vzala k obyčejným černým skinny džínám a nízkým kozačkám.
Na silvestrovskou party jsem si koupila flitrovaný crop top. Prostě jsem chtěla něco se třpytkama, ale zároveň abych to unosila víc než jednou. Nakonec vyhrál tenhle kousek z Tally Weijlu a jsem s ním moc spokojená.
***
I love this shirt by Mango. All of us should have in our closet some universal, but interesting shirt. You can combine it in many ways, for example, with jumper or sweatshirt, jeans or skirt etc. You could see outfit with it, in which I combined it with black skinny jeans and ankle boots.
I wanted to buy some top with glitters to New Year's Eve party.  I found this one in Tally Weijl and looks really great.


Chlupatou vestičku jsem ulovila v New Yorkeru a jsem z ní hrozně nadšená. Šli jsme s přítelem po Galerii Harfa a hledali věci pro něj. Ale potom jsem ve slevě zahlídla tuhle krásku a prostě nedokázala odolat. Ráda jí nosím k černému svetru, džínám a vysokým kozačkám, takže hezky vynikne.
***
I'm so happy that I found this furry vest in New Yorker. I was in Harfa Galery with my boyfriend and we wanted to find something for him. But then I saw this beauty in sales and I just couldn't resist. I like to wear it with black jeans, sweater, high boots, so the vest is number one.


Potřebovala jsem nějakou malou kabelku, kterou bych si mohla brát na party, ale zároveň by nebyla úplně maličká. Nečekaně taky v New Yorkeru jsem našla tuhle černou s třásněma, takže jsem si splnila rovnou dvě mouchy jednou ranou - mám černou univerzální kabelku a mám kabelku s třásněma :).
***
I needed small purse, which I can wear to party, but not so small so I can put in all things I need. Surprisingly also in New Yorker I found this black with fringes, so I just completed two of my wishlist items - I have black universal purse and I have purse with fringes :).


Můj starý diář už vypadal hrozně a bylo vidět, že ho tahám každý den. Takže když jsem dostala nějaké peníze k Vánocům, rozhodla jsem se, že si pořídím nový. Nakonec vyhrál tenhle zlatý Filofax a jsem s ním hrozně spokojená. Vypadá dobře, jsou tam kapsičky na karty nebo na papírky a spousta papírků na psaní. Jestli přemýšlíte nad koupí nějakého pořádného diáře, tak můžu tenhle jen doporučit.
***
My old diary looked really bad and you could see that I took it everywhere with me. So when I got some money for Christmas I decided to buy new one. Finally I chose golden Filofax and it's perfect. It looks good, there are enough pockets to cards or stickers, and also a lot of notes papers. If you think about buying new diary I totally recommend this one.


Můj transparentní pudr je už úplně vypotřebovaný, takže jsem potřebovala nějaký nový. V zimě si kupuju pudry tělové, protože mi lépe sjednotí pleť. A protože mám už make-up z téhle řady od Rimmelu, rozhodla jsem se vyzkoušet i pudr. Musím říct, že je vážně super. Navíc se mi líbí kompaktní balení, takže se vejde i do malé kabelky. Holky, které máte smíšenou nebo mastnější pleť určitě na něj mrkněte v drogerii.
Normálně si dražší laky nekupuju, ale do podkladového laku mi nevadí víc investovat. Nehty mám totiž nalakované pořád, takže potřebuju nějaký, který je chrání a pokud možno zpěvní. Teďka jsem si koupila lak od Sally Hansen, který má nehty nejen zpevnit, ale hlavně by měly díky němů víc růst. Jsem na to zvědavá, jestli to tak bude, protože jejich zpevňující na moje nehty fungoval skvěle.
***
My transparent powder is absolutely empty, so I needed new powder. In winter I always buy classic powder in my skin color, because it makes that my skin looks better. I have make-up from this Rimmel's line and I'm really satisfied with it. So I decided to buy powder from the same line. And it's great. I also like compact package because it fits in really small purse. Girls, who have mixed or oily skin, check it in drugstores.
I don't usually buy expensive nail polishes, but I'm ok with more expensive base nail polish. I have my nails painted almost all the time, so I like to use quality and good base coat, which protect my nails and makes them stronger. I bought this golden by Sally Hansen, which should strengthen nails and also make them grow more. I'm curious, if it will work because their strengthening nail polish worked pretty good on me.


Co jste si v poslední době koupili vy?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
What did you buy in last days?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

3 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top