Photodiary #10 - Valencia


Je tu poslední dávka fotek z našeho výletu. Už jste si o něm mohli přečíst několik článků a viděli jste videa z Ibizy, Barcelony a poslední zastávka je právě Valencie. Musím se vám přiznat, a doufám, že mě za to neukamenujete, že se mi Valencie líbila daleko víc než Barcelona. Tím neříkám, že se mi Barcelona nelíbila, ale Valencie to pro mě prostě vyhrála. Určitě nejlepší zážitek z pro mě bylo bruslení. Protože to bylo hrozně impulzivní a užily jsme si to úplně skvěle (uvidíte ve vlogu). Jestli máte v plánu do Valencie jet, určitě se jeďte podívat na moderní budovy, protože to je prostě nádhera. Mám z toho asi milion fotek a to vážně nešlo je sem nedát. Na tom místě jsem nafotila i outfit, tak se určitě nezapomeňte podívat. Když už budete v té moderní části, jděte se podívat i na sochu Gulivera. Ona to teda není úplně socha, ale hřiště (nejen pro děti). A kdybychom nebyly tak hrozně unavený tak jsme se tam určitě šly vyřádit.

Tohle je poslední Photodiary z našeho výletu, tak doufám, že se vám všechny fotky líbily. Dole najdete odkazy na všechny články i videa, když byste se chtěli podívat. Ale rozhodně to nejsou poslední fotky ze Španělska, protože těch tu ještě pár mám :).


Here is the last Photodiary about our trip. You could read posts and see vlogs from Ibiza, Barcelona and this is our last stop, Valencia. I have to confess that I liked Valencia more than Barcelona. I'm not saying that I didn't like Barcelona at all, but Valencia was number one for me. Totally the best experience there was ice-skating. It was so impulsive and I really enjoyed it (you will see it in my vlog). If you want to go to Valencia, you have to visit part with modern buildings because they're sooo beautiful. I have million pictures from this area and I love them all. We also took pictures of my outfit there, so don't forget to check it. When you are in this amazing place, you have to go to the statue of Gulliver. It is not the statue actually, but it's a playground (not only for children). And if we weren't so tired, I'm sure we would go there.

This is my last Photodiary from our trip, so I hope that you liked my photos. Down you can find links to all my previous Photodiaries and vlogs if you want to take a look. But these are definitely not the last photos from my time in Spain, so you can look forward to what will be next :).

Líbí se vám fotky? Byli jste někdy ve Valencii?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Do you like my photos? Have you ever visited Valencia?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

1 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top