New Year, New Opportunities


Rok 2015 je už za námi a 2016 právě začal. Doufám, že jste to pořádně oslavili jak se patří. Já byla s kamarádama u Wendy a pak jsme šli do klubu. Byl to super Silvestr a já jsem si ho vážně užila. A druhý den jsem ani neměla kocovinu což bylo taky super. Haha :D

Nezapomeňte, že nový rok je plný nových příležitostí a ta nejlepší chvíle něco změnit. Samozřejmě, že něco změnit můžete kdykoliv, ale nový rok je pro většinu z nás impuls to vážně udělat. Nedávejte si předsevzetí, ale stanovte si dosažitelné cíle, které splníte. Chcete zhubnout? Dejte si cíl cvičit pravidelně 3x týdně. Čeká vás maturita nebo jiná důležitá zkouška? Udělejte si plán a držte se ho. Potřebujete novou práci? Začněte hledat a každý týden rozešlete aspoň 10 životopisů. 

A co mě čeká v novém roce?
1. Hned v lednu se těším na koncert Ellie Goulding.
2. S přítelem oslavíme tříleté výročí.
3. Já oslavím 22. narozeniny.
4. Asi největší věc, která mě čeká, jsou státnice a bakalářka. Doufám, že se už brzy budu moct představovat jako Bc. Karolína Rejmontová :)
***
Year 2015 is over and 2016 just started. I hope you celebrated it how you wanted. I was with my friends at Wendy's place and then we went to one night club in Prague. It was great New Year's Eve party and I really enjoyed it. And the next day I didn't have hangover, so it was also great. Lol :D

Don't forget that new year is full of new opportunities and it is the best moment to change something. Of course that we can change something every day during the year, but New Year is usually impulse to really do it. Set yourself achievable goals, that you can do. Do you want to loose weight? Go workout regularly 3 times per week. Do you have to do graduation or any other important exam? Do a plan and stick to it. Do you need new job? Keep looking and send at least 10 CVs per week.

What are my plans in new year?
1. In January I'll go to the Ellie Goulding's concert.
2. We will celebrate three years anniversary with my boyfriend.
3. I will celebrate 22nd birthday.
4. The most important thing is that I'll have bachelor degree exams. And I hope that soon I'll can introduce myself as Bc. Karolína Rejmontová.



Od té doby co jsem zase v Praze si užívám, že tu mám daleko větší výběr oblečení než jsem měla ve Španělsku. Zrovna jsem šla na kafe s Wendy a vzala jsem si na sebe černé skinny džíny a černé kotníčkové kozačky. To je teď taková moje klasika :). Ve slevách jsem si koupila vzorovanou košlili v Mangu a hned se zařadila mezi moje nejoblíbenější kousky, protože si jí můžu vzít vážně úplně ke všemu. Z doplňků u mě vyhrála černá kabelka a moje nová velká šála, do které se můžu úplně krásně zachumlat. Na krk jsem si vzala geometrický náhrdelník, který mám z online klenotnictví Eppi a nosím ho skoro každý den. Hodně jsem si oblíbila tyhle malé náhrdelníky a řetízky, ráda je různě kombinuju.
***
Since I've arrived to Prague I really enjoy to wear different clothes that I had in Spain. When I went to a coffee with Wendy I wore black skinny jeans and black ankle boots. That's my classic now :). In sales I bought this patterned shirt in Mango and it immediately became one of my favorite pieces, because I can wear it with everything. As accessories I had black handbag and my new big scarf. I had golden geometric necklace, which is from online jewelry store Eppi. These days I wear it almost every day. I really like these small necklaces and I like to combine them in different ways.

Necklace: Eppi*, Shirt: Mango, Coat: Tally Weijl, Handbag: Armani Jeans

Co jste dělali na Silvestra? A jaké jsou vaše plány na rok 2016?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
What did you do on New Year's Eve? And what are your plans to 2016?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Už jsi začala psát bakalářku? Pokud ano, tak mi to raději ani nepiš :D pořád píšu něco na blog místo toho, abych sedla k bakalářce #bloggerproblems :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha teď jsi mě pobavila :D..a já tě potěším, protože jsem ještě nezačala. Byla jsem ve Španělsku na Erasmu, kde jsme toho měli tolik, že jsem na to neměla čas ani chuť :D.. Budu to muset pěkně dohnat.. A držím palce s tvojí bakalářkou <3

      Vymazat
    2. Já tobě taky <3 a obdivuji tě za ten Erasmus :) taky jsem chtěla jet, někam do Anglie, Holandska nebo tak, ale měla jsem strach, že nedám zkoušky tam. Už kolikrát neumím ani na zkoušku v češtině, natož nějaké složitosti anglicky :D

      Vymazat
    3. Já se taky bála, ale nakonec zkoušky nejsou zas tak hrozné :).. A určitě to za to stojí, je to jedna z nejlepších zkušeností v mém životě ;))

      Vymazat
  2. Šťastný nový rok :) my sme boli na Silvestra a celé Vianoce a vlastne ešte sme ti v Anglicku :) držím palce, hlavne pri skúškach na bakalára :) inak máš krásny kabát
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top