6 of My 2017 Goals


Nový rok akorát začal a je načase dát si nějaké novoroční předsevzetí. Já si je ale pojmenovala novoroční cíle, protože mi přijde, že předsevzetí se nikdy nedodrží. Sice je to to stejný, ale zní mi to  prostě tak nějak líp.
A tady je několik mých cílů pro rok 2017. Vždycky si určím nějaké menší a větší cíle, protože je podle mě důležité se jen nehnat za něčím těžko dosažitelným a mít pocit, že stojím na místě. Navíc si hrozně ráda odškrtávám věci v diáři a takhle toho mám k odškrtávání víc, haha.

1. Jíst zdravě a vydržet u toho
Jsem přesně ten typ člověka, který jí zdravě, ale po nějaké době ho to přestane bavit nebo na to nemá čas, a začne se odbývat. Letos se do toho chci vážně dát a nevykašlat se na to. Nechci držet nějakou dietu, ale chci jíst pořádně, pravidelně a neodbývat se.

2. Konečně zamakat na břichu a mít six-pack
Tenhle cíl si dávám vždycky před létem, ale to už je pozdě a břišáky nikde. Takže letos na tom musím začít pracovat už od začátku. Hezké břicho je hlavně o stravě, takže když se budu držet zdravé a vyvážené stravy, půjde snad i to bříško. Kdo do toho jde se mnou?

3. Zaměřit se na blog
Přijde mi, že v roce 2016 jsem blogu úplně nedávala tolik, takže se na něj chci zaměřit, psát lepší články, fotit lepší fotky. Chci se do toho pustit a doufám, že to bude bavit i vás :)

4. Udělat si výlet do Berlína nebo Budapešti
Tyhle města mám na svém Travel Bucket Listu a myslím, že je načase jedno z nich odškrtnout. Bude to ideální prodloužený víkend. Kam byste jeli vy?

5. Číst víc knížek
Na tohle se těším, protože minulý rok jsem toho moc nepřečetla a určitě to chci změnit. Jsem zvědavá, kterou knížkou začnu, ale dost mě láká Dívka ve vlaku, protože jí všichni chválí a má zajímavý příběh.

6. Být víc pozitivní
Jsem optimista, ale často se nechám strhnout negativitou a negativními emocemi. Takže chci zapracovat na tom, abych vůči tomu byla odolnější, být víc pozitivní a přející. Věřím totiž, že když jste hodní k ostatním, přejete jim dobré věci a šíříte okolo sebe dobrou energii, tak se vám to vrátí.


Mých cílů je víc a tohle jsou jen některé z nich, ale ostatní si nechám pro sebe. Vám přeju do roku 2017 jen to nejlepší a hodně štěstí. Jestli máte taky nějaké svoje cíle, tak vám držím palce abyste je splnili a ať tenhle rok stojí za to.

Jaké jsou vaše cíle pro rok 2017?


CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top