Winter Wishlist


Tohle zná asi každá studentka, která se odstěhovala od rodičů, ale má čas jen na brigády a ne na práci na plný úvazek. Chodíte po obchodech a nejradši byste si koupili hrozně moc věcí, jenže to nejde, protože najednou musíte platit nájem, energie, internet, jídlo a spoustu dalších dospěláckých věcí, takže si svoje finance musíte prostě rozložit. Řeknu vám, že to byla větší pohodička mít všechny vydělané peníze jen pro sebe, ale stejně bych neměnila. Aspoň jsem si díky tomu přestala kupovat tolik blbostí a snažim se víc zamyslet nad tím, jestli to určitě potřebuju. Protože si musím finance nějak rozvrhnout, mám v hlavě svůj aktuální wishlist, co bych si chtěla pořídit. No a rozhodla jsem se, že se s vámi o svůj wishlist podělím, protože já sama mám tyhle články ráda :).


Winter Wishlist


1. Mám to tak jenom já nebo taky hrozně chcete nějaký kožíšek, jenže když si ho pak vyzkoušíte, tak si v něm přijdete tlustě a tak nějak velce? Proto bych si přála černý kožíšek, protože jednak bych ho mohla nosit ke všemu a za druhé přece černá zeštíhluje ne? :)

2. Snažím se dodržovat pitný režim, takže s sebou všude tahám flašku s vodou. Nápad s placatou flaškou Flatbottle se mi vážně líbí a přijde mi to ideální, protože flaška bude daleko skladnější a hezky se vejde do kabelky nebo tašky do školy.

3. Při hledání nějakých pěkných kotníčkových kozaček se mi hrozně začaly líbit tyhle boty z e-shopu Spartoo a potřebuju asi oboje. Chtěla bych nějaké na podpatku, protože skoro žádné boty na podpatku  nemám a vždycky dokážou vylepšit i obyčejný outfit. No a tyhle outdoorové boty (nevím jak jinak je nazvat) jsou moje velká láska a toužím po nich už druhou zimu.

4. Miluju chokery a nosím je pořád. Nenosím je akorát do práce, protože přeci jenom do kanceláře se to asi úplně nehodí. Všude teď vidím tyhle chokery s mašličkou, takže se mi samozřejmě začaly hrozně líbit a už se s ním vidím kolem krku, hihi.

5. Černých skinny džínů není nikdy dost, no ne? Modré džíny skoro vůbec nenosím a naopak jsem si oblíbila černé a šedivé. A chtěla bych si pořídit černé trochu víc roztrhané, protože klasické high waisted už mám.

6. Už hrozně dlouho chci vyzkoušet gel na bělení zubů. Sice nemám zuby úplně žluté, ale chtěla bych si je vybělit, protože přeci jenom nejsou bílé. Máte s tím od White Pearl někdo zkušenosti? Vím, že na tenhle gel byly hlavně dobré recenze, tak snad bude vážně stát za to.

7. Paletka od Urban Decay Naked Ultimate Basics bude v každém mém wishlistu do té doby, dokud si jí nekoupím nebo mi jí někdo nedá jako dárek. Je totiž božííí a hrozně moc jí potřebuju!

                                                                                                                                                                          


Co máte na svém aktuálním wishlistu vy?


CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Mám to úplně stejně, také bydlím už druhý rok sama a nemůžu si kupovat každou blbost, která se mi líbí. Věci na tvém wishlistu jsou krásné, nejvíce se mi líbí kožíšek. A tip pro tebe! Přesně tento choker koupíš na aliexpressu za asi 10 korun, také ho mám a vypadá skvěle :)

    BLOND SITE.CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama :) A za tip na choker děkuju! Určitě na to mrknu.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top