This Just Didn't Work


Beauty články moc často nepíšu, protože si myslím, že je tu spousta blogerek, které se v kosmetice vyznají líp než já. Dneska jsem se ale rozhodla takový článek napsat. Bohužel jsem totiž v poslední době narazila na několik produktů, které mi nevyhovovaly, v některých případech to byla fakt hrůza. Sice nerada dělám negativní recenze, ale myslím si, že je důležité vám dát nějaký feedback, abyste případně zbytečně nevyhodili peníze.


Coconut Water šampón a kondicionér
Tyhle dva produkty mi vůbec nevyhovovaly a hrozně mě to štve. Jednak, protože každý stál okolo tří stovek, a to mi nepřijde na šampón a kondicionér zrovna málo. A za druhý jsem se hrozně těšila až je vyzkouším. Oba produkty měly dělat objem (weightless volume). První asi dvě umytí mi přišly super a měla jsem hezký vlasy. Jenže potom mi vůbec neumyly vlasy. Po umytí jsem měla třeba vzadu nebo na straně hlavy mastný vlasy. A to jsem si hlavu myla fakt pořádně. Moc mě to mrzí, ale Coconut Water produkty bych vůbec nedoporučila.

Maybelline Dream Velvet
Maybelline matující make up jsem si koupila, protože ho zrovna měli v akci v Rossmanovi (však mě znáte). Matuje hezky a je i dobře krycí, takže to čím se chlubí, nějak splňuje. Jenže jeho problém byl, že moje pleť s ním vypadala jako bez života. Prostě mi přišla nevýrazná a jak říkám, bez života. A tomu pak nepomůže ani rozjasňovač, bronzer nebo tvářenka. Teď make up mixuju s L'Oreal True Match, abych ho aspoň nějak spotřebovala a musím uznat, že spolu tvoří celkem fajn dvojku.


Nyx Tinted Brow Mascara
Tuhle značku jsem si zamilovala a nedám na ní dopustit. Ale holt asi žádná značka nemá jen dobré produkty, občas se prostě najde i špatný kousek. A tím je pro mě tenhle gel na obočí. Určitě bych mu dala plus za to, že je opravdu voděodolný, jak slibuje. Jenže ten kartáček je hrozně velkej, takže pokud nemáte obočí jako Cara Delevigne, bude se vám s tím špatně dělat. Myslím si, že gel od Essence nebo Trend It Up je daleko lepší.


Batiste Dark Brown
Batiste suché šampony jsou super a i tenhle hezky účinkoval na vlasy a oddálil mi jejich umytí o další den nebo dva. Jenže mi úplně nevyhovoval, protože místo světlého pudru je v něm tmavý. Možná si říkáte, že to přece neni nic špatnýho, když mám kořínky tmavé. Jenže, když jsem si nedala pozor měla jsem ho i na čele nebo na bílém tričku. Navíc jsem od něj měla i tmavou pěšinku a nevypadalo to úplně dobře. Ale jejich Medium Brown je super, pudr má světlý, ale není tolik vidět, takže se k suchému šamponu pro středně hnědé vlasy ráda vrátím.

Narazili jste v poslední době taky na produkt, který vám nevyhovoval?


CONVERSATION

2 komentářů:

  1. S těmi přípravky Coconut Water by mě to tedy naštvalo. JInak ze zmiňovaných používám NYX gel na obočí a naprosto ho miluju, takže tady jde dobře vidět, že opravdu každému sedí něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja používam gél na obočie od Catrice ale už mi dochádza a chystám sa siahnúť práve po tom od NYX:) škoda toho veľkého kartáčika, snáď sa mi s ním bude dobre pracovať:)

    Giveaway o balík produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top