How To Survive Winter...If You Aren't a Winter Person


Miluju léto a zimu beru jako nucené zlo, které musím každý rok přežít. Jasně, když vidím fotky zasněžené krajiny na Instagramu tak se mi to líbí, jenže když jdu pak po ulici, je mi zima, všude je břečka a klouže to, nejradši bych si prostě zalezla do postele a vylezla až na jaře. Jenže to nejde a tak se vždycky snažím si tu zimu aspoň trochu zpříjemnit. A tady jsou moje tipy jak na to :)


1. Užívejte si svoje guilty pleasures
Chcete si dát něco dobrýho jako třeba čokoládu, zmrzlinu s karamelem nebo brambůrky? Tak si to klidně dejte. Stejně na sobě v zimě nosíme všichni svetry a tak to, že jste jednou zhřešili nikdo nepozná. A vy budete mít určitě hned lepší pocit. Jinak guilty pleasures nemusí být jen jídlo, ale klidně i seriály nebo filmy. Pro mě je takový "guilty seriál" třeba Keeping Up With the Kardashians.

2. Klidně se celý den válejte
Celý den se jen válet na sedačce a koukat na Netflix je moje představa ideálního zimního dne. Ještě navíc, když za okny sněží a o to víc je doma příjemně. Udělám si dobrý čaj, dám si nějakou zdravou sladkost (doporučuju brownies z fazolí) a prostě si to užívám. V létě chci být naopak co nejvíc venku, takže v zimě mi takový proválený den vůbec neva.

3. Cvičte
Tenhle bod je možná trochu v rozporu s těma předchozíma. Jenže podle mě je důležité v zimě jen nesedět na zadku, ale chodit pravidelně cvičit. Při cvičení se vám vyplavují endorfiny, takže se budete cítit dobře a navíc je potřeba se trochu hýbat, abyste si pak mohli užít ty guilty plessures, haha. 

4. Pořádně se oblečte
Když je venku fakt kosa, tak se hlavně pořádně oblíknu, aby mi pak nebyla zima. Už tak nemám ráda zimu, takže nechci venku klepat kosu. Když si oblíknu bundu, šálu, čepici a rukavici a jsem pořádně zabalená, není to zas tak zlý.

5. Plánujte léto
V zimě si vždycky představuju jaké bude moje léto a plánuju co všechno chci podniknout a kam se chci podívat. Takže si vemte diář, notebook nebo jen obyčejný papír a zasněte se o tom, jaké chcete aby bylo to vaše.

parka: Pimkie, šála: Bershka, čepice: Zara, kabelka: Reserved, kozačky: Baťa

Čím si vy zpříjemňujete zimní dny?


CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Tiež nie som veľmi milovník zimy a chodím von asi tak so 4 vrstvami, šal, čapica, všetko:D Ale cvičenie pomáha, môžem iba potvrdiť:) Čo sa týka "ujedánia" čokolády a pod. vecí, za to ja nie som, potom by som na jar vyzerala ako balon

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi tak to jsem ráda, že to máme stejně. Já s tím ujídáním musím taky opatrně, jinak bych vypadala jako koule. Dávám si zdravé sladkosti jako třeba brownies z fazolí nebo ovesné sušenky. Ale jednou za týden si nějaký drobný cheat ráda dopřeju :D

      Vymazat
  2. S těmito body se plně ztotožňuji! :D Už teď plánujeme s přítelem dovolenou na Kostarice, nebo v Dominikánské republice. Ještě uvidíme co se nám bude líbit víc. Chtěli jsme na Bali, ale to je teď moc mainstream :D. Cvičit cvíčím, ale jedině jógu, na nic jiného mě neužije. Akorát v létě chodím běhat, ale to ideálně při teplotě 40 stupňů, kdy nikdo jiný ani neběhá :D Ale mně to fakt dělá dobře :). Přes zimu mě ven naláká člověk na jediné – na jídlo! :D

    fellienm.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda! :) My si zrovna dneska s přítelem rezervovali letní dovču a hned se cítím líp.Jóga je super cvíčo, hlavně že pro sebe něco děláš :)

      Vymazat
  3. Zajímavý článek..Mně zima baví, když je sníh, ale nesmí být moc dlouhá..Léto mám o dost raději, pokud tedy,jako to loňské, neprší skoro celé prázdniny!
    Tip na e-shop s oblečením:http://taxido.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top