What's Next?


Ať chceme nebo ne, v životě jsou chvíle kdy musíme přemýšlet o budoucnosti. A teď nemyslím, jestli budou za 10 let létající auta, ale co chceme v životě dělat. Na základce jsem se musela rozhodnout na jakou půjdu střední a fakt nezapomenu, jak nám pořád říkali, že to hrozně ovlivní náš život. Když jsem byla ve čtvrťáku na střední tak nám říkali (skoro každý den), ať se učíme na maturitu, že to ovlivní náš život a zase jsem se musela rozmyslet co budu dělat dál. A teď je tu ten tlak znovu. 

Tentokrát sice není tak velký, ale pořád tu je. Letos mě totiž čeká poslední rok bakaláře (NEMŮŽU TOMU UVĚŘIT!!!) a snad po úspěšném získání titulu mě opět čeká rozhodnutí o budoucnosti. Někteří moji kamarádi chtějí začít pracovat, odjet do zahraničí nebo přejít na jinou školu. Pro mě je to jasné, chci jít studovat dál na magistra. Vždycky jsem chtěla mít aspoň magistra a škola mě svým způsobem baví, i když na ní většinu času nadávám. Jenže k tomu je tu spousta otázek jako: Zůstanu na stejné škole? Půjdu studovat denní nebo dálkové studium? Budu u toho chtít pracovat nebo jít na stáž? A spousta dalších běží v mé hlavě. Trochu mě děsí, že čas utekl tak strašně rychle a je tu další milník v mém životě. 

Každopádně je mi jasné, že svoje rozhodnutí, tak jako ty předchozí, musím nechat na sobě. V těhle věcech nám vždycky můžou poradit ostatní, ale je to náš život a my si musíme uvědomit co chceme. Doufám, že se rozhodnu správně a pokud vás něco podobného čeká budu vám držet palce :).
***
In our lives always comes time when we have to think about the future. And I'm not talking about flying cars in 10 years, but about decisions we have to do. When I was at basic school I had to decide where I want to go to high school and they were telling us all the time that it will affect our future. When I was in last year of high school they were telling us (almost every day) we have to study to our graduation, which will affect our lives and I had to decide what I want to do. And here comes the pressure again.

This time the pressure isn't so big, but it's still here. This year I'm in the last year of my Bachelor degree (I CAN'T BELIEVE IT!!!) and after hopefully successful obtaining of the academic degree I have to decide again. Some of my friends want to start working, travel abroad or go to the different university. For me it's clear, I want to keep studying to Masters degree. I've always wanted Master degree and I like school in some way, even that I say I hate it all the time. But here come a lot of questions like: Will I continue on my university? Will I study daily or combine study? Will I go to work or try any internship? And more and more questions. I'm a little scared that the time has passed so quickly and here is next important step in my life.

Anyway I know that this decision, also like the others, depends on me. Our friends or family always can give us some advice but the fact is that we have to realize it's our life and our future. We have to realize what we want. I hope, I'll make a right decision and if you have to do something similar I wish you good luck :).


Tenhle outfit jsem měla do školy a je to klasiká, která mě nikdy neomrzí - košile s áčkovou sukní. Tentokrát jsem si přes to vzala teplý pletený svetr a podle mě to vypadá super. A protože jsem chtěla outfit ozvláštnit vzala jsem si mojí oblíbenou růžovou kabelku. 
Btw ten den ráno byla celkem zima, ale asi ve 12 začalo být vážně teplo a odpoledne bylo nakonec asi 23 stupňů :D. Takže jsem si ten svetr nakonec ani moc neužila. Ale ne, že by mi to vadilo.
***
This outfit I had in school and for me it's classic - shirt and skater skirt. This time I wore also my knitted sweater and I think it looks pretty cool with this outfit. And because I wanted to make outfit a little bit more interesting I took my pink handbag.
Btw that day was quite cold in the morning but about 12 o'clock it started to get warm and in the afternoon was about 23 degrees :D. So I didn't enjoy that sweater so much. But no complaining.

Shirt: Reserved, Skirt: C&A, Sweater: Topshop, Handbag: Longchamp, Shoes: CCC

Taky vás občas děsí rozhodování o budoucnosti? Co bylo takovéhle vaše nejtěžší nebo největší rozhodnutí?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Are you sometimes afraid of your decisions about future? What was your most difficult or the biggest decision?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Princezna :) Pěkná sukně!

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zlato, MOC ti to sluší <3 A mám v hlavě úplně stejné myšlenky!!! Až se uvidíme, tak o tom hodíme pořádnou řeč. Třeba se nějak vzájemně inspirujeme a poradíme si ha ha :))))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top