Vests


Vesty jsou teď jedním z velkých trendů, kterým pozvednete svůj outfit na vyšší úroveň. Nosí se naprosto ke všemu a na všechny možné způsoby. A mně se to hrozně líbí. Hlavně se mi líbí právě ta variabilita, že si vestu můžete vzít vážně ke všemu. Takže jí určitě noste s košilí, rolákem, sukní, džínami a klidně i na koženou bundičku. Fantazii se meze nekladou. Já jsem ještě bohužel nenašla tu pravou. Nejvíc by se mi líbila v černé, šedivé nebo béžové abych jí mohla nosit právě úplně ke všemu.
Mám pro vás inspiraci od celebrit a blogerek. Asi nejvíc se mi líbí fotka Anne Hathaway nahoře :).
***
Vests are one of the main trends now and they can make your outfit very fashionable. You can were it absolutely with everything in all ways. And I really like it. I like this variability. Wear it with shirt, turtleneck, skirt, jeans or leather jacket. It depends just on you. Unfortunately I haven't my the one vest yet. But I want black, grey or beige so I can combine it with everything.
I have inspiration for you from celebrities and bloggers. My favorite is photo if Anne Hathaway above :).


Zdroj: Google, Tumblr

Líbí se vám vesty? Jakou vestu máte nebo byste si chtěli pořídit?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
Do you like vests? What type of vest do you have or want to buy?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

1 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top