8 Tips How To Motivate Yourself To Workout


Dneska jsem se rozhodla napsat pár slov o motivaci ke cvičení. Ani nevím proč, nebyl to naplánovaný post.. Prostě mě to jen tak napadlo a pak už mi ta myšlenka nešla z hlavy. Nejsem vůbec žádný profesionál, ale ráda se o svoje názory s vámi podělím. A pokud to jen jednoho člověka motivuje nebo nadchne pro cvičení měl tenhle post smysl.

Když jsem začala cvičit tak jsem se k tomu spíš nutila a vnitřně s tím trochu bojovala. A až potom co jsem se dozvěděla o nějakých zdravotních problémech jsem se rozhodla cvičit víc a začít zdravěji jíst. 
Nejradši chodím do fitka, na začátek si dám cardio a pak posilování. Taky ráda chodím běhat, ale nejsem zrovna velký běžec a stačí mi uběhnout pár kilometrů. Na taneční lekce jsem nikdy zrovna moc nebyla a tohle mi nejvíc vyhovuje.
Teďka je to už nějakou dobu co cvičím a poslední týdny mě to baví ještě víc. Mojí největší motivací jsou právě výsledky, které na sobě pozoruju a díky tomu mám do toho daleko větší chuť. Taky mi hodně pomáhá kamarádka, se kterou chodíme do fitka spolu, protože se o to taky zajímá. Takže zkoušíme nové cviky, hecujeme se apod. :)
***
Today I've decided to write few words about motivation to workout. I don't know why, it wasn't planned post.. It just came to my mind and I had to do it. I'm not a professional, but I want to show you my ideas. And if it motivates one person this post has sense.

When I started workout I didn't like it so much and a little struggled with myself every time. But after  some little healthy problems appeared I decided to start workout properly and eat healthier. I prefer to go to the gym. I always do cardio for warm up and then doing exercises. I also like running, but I'm not very good runner. I always run just a few kilometers. I don't like dancing lessons so this is the best type of workout for me. 
Now I workout for some time and I like it very much. Last weeks even more. One of the reasons why, is my friend who goes to the gym with me. She also likes it so we try new exercises and support ourselves :).

To jsem si chtěla zkusit zapózovat jako kulturista :)).
* I just wanted to pose like a bodybuilder :)).

Jak se motivovat ke cvičení:
1. NIKDY nezapomeňte jak jste začínali. Stačí si uvědomit, jak jste se cítili před začátkem cvičení, kolik úsilí jste do toho vložili a hlavně kam jste se posunuli.
2. Najděte si fotky lidí, kteří to dokázali a zhubli i třeba několik desítek kilo. To je důkaz, že to jde, ale musíte si za tím jít.
3. Taky mi pomáhá podívat se na fotky vysportovaných holek na internetu. Vždycky mě to motivuje k tomu dát do cvičení víc energie (a odložit tu sušenku co mám v ruce:)).
4. Jestli vám někdo říká, že se sebou nedokážete nic udělat nebo o vás rozšiřuje drby kvůli vaší postavě, nejlepší způsob jak takovým lidem zavřít pusu je to, dokázat jim opak. Vždycky když už nebudete moct tak si vzpomeňte na to co říkali. Někdy i vztek může být motivace a aspoň ho ze sebe pořádně vybijete.
***
How to motivate yourself to workout:
1. NEVER forget where you started. Just realize how you felt before you started, how much power it cost and mainly where it moved you.
2. Find photos of people who did it and lost even tens of kilos. They are the prove that everyone can do this, you just have to go for it.
3. It also helps me to find photos of fit girls. It always motivates me to put more energy to my workout (and put away that cookie I have in my hand :)).
4. If someone tells you that you can't change or tells gossips about you and your body, show them how terribly wrong they are. It is the best way how to shut their mouth. Every time when you think you can't continue remember what they said. Sometimes is even anger good motivation and you can vent your anger during exercises.


Jaké jsou moje další tipy na to nepolevovat?
1. Určitě vám pomůže, když si cvičení zažijete jako součást denní rutiny. Já jsem teďka zvyklá cvičit 5x týdně, a když necvičím o víkendu, tak se nemůžu dočkat pondělí až budu zase ve fitku. Nebudete se do toho muset nutit, ale postupně se to pro vás stane samozřejmostí. 
2. Nezapomeňte, že každý workout se počítá! I 10 minut denně je lepší než nic. Jestli nemáte čas někam chodit najděte si nějaká videa na Youtube. Je jich tam spousta a určitě najdete nějaké, které vám bude vyhovovat.
3. Najděte si cvičení jaké vás bude bavit. Každý je na něco jiného. Posilování, běhání, tanec, crossfit, jóga... Je toho spoustu a klidně vyzkoušejte co nejvíc způsobů.
4. Jestli je pro vás těžké se k tomu přimět sami začněte cvičit s kamarádkou nebo kamarádem. Můžete se podporovat ve cvičení, ale i v dodržování jídelníčku nebo pitného režimu. Není nad správného fitness buddyho :). 
***
What are my tips how to don't stop?
1. It totally helps if you have it like a part of your daily routine. Last weeks I workout 5 times per week and when I don't go to the gym during the weekend I can't wait to Monday. It is easier because you will not have to force yourself and it will be obviousness.
2. Don't forget that every workout counts! Daily 10 minutes is better than nothing. If you don't have time to go somewhere, find workout video on Youtube. There are thousands of good videos and I'm sure you can find some you'll like.
3. Find type of workout which you like and enjoy. Everyone like something different so it depends up on you. Exercises, running, dancing, crossfit, yoga... You can do whatever you want. 
4. Is it hard for you to workout alone? So go with your friends. You can support each other in exercises, but also in your diet or drinking regime. Good workout buddy can be the best help :).


Fotky jako porovnání roku 2013 a 2015. Bohužel si takové ty progress fotky moc nefotím, ale aspoň něco :)).
***
My photos from 2013 and 2015. Unfortunately I don't have any good progress photos, but these are better then nothing :)).


A jako poslední je ještě porovnání roku 2012 a 2015. To abyste mě neviděli jen zezadu :D.

Doufám, že se vám moje tipy i fotky líbily a třeba do cvičení někdo dostane větší chuť :). Ještě jednou opakuji, že nejsem žádný profesionál, jen jsem vám chtěla říct svoje nápady.

A jinak vám řeknu, že fotit fotky na pláži při 28 stupních 9. listopadu je fakt super :).
***
Last one is comparison between year 2012 and 2015. I don't want you to see me just from the back :D.

I hope you like my tips and photos and maybe it motivate someone :). I want to say one more that I'm not any professional and this post is just about sharing my ideas with you guys.

And I have to say that took this photos in 28 degrees on 9th November was pretty awesome :).

Co motivuje ke cvičení vás?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
What motivates you to workout?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

7 komentářů:

  1. já dřív chodila do fitka po tom co jsme hodila malýho do školky, teď jak chodí do školy a já mám celý dopoledne volno a pracuju až od 12:00 tak nejsme schopna vykopat se z postele.. protože do fitka to mma pul hodiny na kole a navic to holandsky pocasi je sileny.. no doufam, že se zítra překonám:D jinak nevíš jaký jsou teploty ve španělsku v zimě? jestli je to fur na koupačku nebo ne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zimě tu na koupání určitě není. Třeba dneska máme asi 17 stupňů a zataženo..počasí je tu hodně aprílové :D Ale prý se tu občas stane, že i sněží.

      Vymazat
  2. Máš krásnou postavu. Já jsem dříve cvičila každý den, v poslední době k tomu však nemám vůbec motivaci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Tak určitě zkus motivaci zase najít, protože to za to stojí :P

      Vymazat
  3. Ja som rada, že svoju motiváciu mám niekoľko rokov ♥ Si krásna, len tak ďalej! ♡ la vie est la petite licorne

    OdpovědětVymazat
  4. A ještě víc to hecnem, protože... "já zvedám těžký váhy, píšu si svůj příběh o splněným přání", "kolem sebe mám jen Káju, která to má podobně, nech mě bejt, já zvedám těžký váhy, píšu si svůj příběh o splněným přání" ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top