Hat On My Head


Na podzim naprosto miluju klobouky! Vlastně klobouky miluju pořád a nezáleží na ročním období. Jsou skvělým doplňkem a outfit vážně ozvláštní a přidají mu "jiskru". Navíc v den kdy nevím co s vlasama, nevypadají dobře rozpuštěné, ale nechce se mi je nějak upravovat, mi pomůže a nemusím nic vymýšlet. Klobouků je spoustu typů i barev, na podzim a zimu se hodí tlumené barvy jako černá, šedá, béžová nebo vínová. V létě je určitě nejlepší volba slamák. Hodí se jak k džínům tak k šatům a to z něj prostě dělá must-have kousek.
Já už mám černý klobouk a v San Sebastian jsem si koupila tenhle úžasný béžový ve slevě za 10 euro. Vzala jsem si ho na výlet do Zarrautz, kam jsme vyrazily s holkama (těšte se na fotky ;)). Poslední dobou chodím furt v černé a v tmavých barvách tak jsem se rozhodla to změnit. Vzala jsem si béžové kalhoty, bílý crop top, tenhle úžasný klobouk a slip ony. Samozřejmě nesměla chybět moje oblíbená průhledná kabelka, kterou tu tahám pořád a za nic bych jí nevyměnila.
***
I love wearing hats in fall! In fact I love wearing hats all the time and it doesn't matter what season is. They are great accessory, which make your outfit looks different and give it "the sparkle". Moreover when I don't know what to do with my hair, hat always helps me. There are a lot of types of hats, in fall and winter are better muted colors  like black, grey, beige or burgundy. In summer are the best straw hats. You can wear it with jeans or dresses. That makes from a hat must-have piece.
I have black hat at home and few weeks ago I bought this beige in San Sebastian. It was in sale and cost only 10 euros. I took it to our trip to Zarrautz, where we went with girls (you can look forward to a lot of photos ;)). Last days I wear only black so I decided to change it. So I wore beige pants, white crop top, this amazing hat and slip ons. Of course I had my transparent handbag, which I take all the time here.

Pants+Crop Top+Cardigan: H&M, Leather Jacket+Hat: Pimkie, Slip On shoes+Necklaces: Primark

Nosíte klobouky? Jaký typ se vám líbí nejvíc?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
Do you wear hats? What is your favorite type?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

7 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top