VLOG* Motokáry a Halloween

Konečně jsem se dostala k tomu, že jsem sestříhala nové video. Škola, na kterou chodím, je bohužel celkem časově náročná, takže jsem ráda, když zvládnu udělat článek na blog a video mi přece jen zabere víc času. Proto mi trvalo tak dlouho se k tomu dostat. Ale chci to napravit a vydávat videa častěji. Mám totiž celkem dost materiálu z našich výletů a určitě by byla škoda vám to neukázat. Jestli by vás taková videa zajímala, tak budu ráda, když mi to dáte vědět v komentářích.
Tentokrát jsem přeskočila to co mám natočené a sestříhala video z motokár a Halloweenu. Na motokárách to totiž bylo vážně super, ale tak strašně jsem se toho bála, že jsem myslela, že to nezvládnu. To ostatně asi poznáte z mého výrazu :) Nakonec jsem si to ale moc užila a můžu to jen doporučit. Určitě to musíte vyzkoušet!
Doufám, že se vám video bude líbit :)


Jak se vám video líbilo? Byli jste někdy na motokárách?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top