New Blog!


Blog The City Fairy byl mým prvním blogem a jsem moc ráda, že jsem si ho založila. Díky němu jsem se naučila co to obsahuje vytvářet blog, psát články, naučila jsem se lépe fotit, kde hledat inspiraci a komunikovat se čtenáři. Získala jsem nové přátele, známé a zkušenosti. Byla jsem na spoustě různých akcí a užila jsem si každou z nich. Ale poslední dobou jsem se necítila jako ta stejná holka, který si blog zakládala a chtěla jsem nový "nepopsaný list papíru".

A proto jsem si založila blog K by Karol, kde budu 100% sama sebou. Chci tam sdílet svůj život, různé outfity, tipy na beauty produkty a cestovatelské zážitky. Už teď tam najdete pár článků a musím říct, že mě to zase hrozně chytlo a doufám, že se vám nový blog bude líbit :) Tak mi držte palce a určitě mrkněte na nový blog a Facebook.

blog - K by Karol
Facebook - K by Karol

CONVERSATION

1 komentářů:

  1. Hey dear! I loved your post and already followed you! I want invite you to visit and follow my blog if you want <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top