10 Reasons Why Small Boobs Are the Best

Když všem holkám na základce začaly růst prsa a já byla jedna z těch, kterým moc nevyrostla, byla jsem z toho celkem smutná. Klukům se líbily holky s těmi velkými a doma si ze mě občas dělali srandu. Ale teď jsem vážně ráda, že mám malá prsa. A tady jsou důvody proč.

***
I always had small boobs and first I was a little sad about it. Because boys liked girls with big boobs and my family was making a little fun of me. But now I'm glad that I have small boobs and I tell you why.


1. Nemusím pořád nosit podprsenku. V těch 30ti stupňových vedrech to beru jako veeelkou výhodu. Navíc do některých topů nebo šatů se to vážně nehodí.
* I don't have to wear bra all the time. And I think that's big advantage in a hot days. Moreover bra doesn't look nice with any tops and dresses. 
2. Když mám podprsenku můžu si vzít klasickou, lace bra nebo bez ramínek a nemusím se bát, že mi nebude sedět.
* I can wear any bra I want and it fits me. Classic bra, lace bra or strapless bra.
3. Nevadí mi při sportu. Jsem ráda, že si nemusím kupovat speciálně vystuženou sportovní podprsenku, ale je mi to v podstatě jedno.
* I don't have to buy any special sports bra.
4. Lehce seženu vršek od plavek.
* It's not a problem to get nice swimwear top.
5. Nebolí mě z nich záda.
* I haven't got problems with back pain. 
6. Nemám problém s tím, že by mi něco nesedělo přes prsa, a že bych nemohla dopnout košili.
* I don't have problems that anything doesn't fit on my breast.
7. Malá prsa jsou většinou pevnější než velká, takže se nemusím bát, že by se na nich hodně projevila gravitace.
* Small boobs are usually more stable than big ones so they will not be saggy.
8. Malá prsa jsou hezká a roztomilá.
* Small boobs are nice and cute.
9. Motivuje mě to abych zapracovala na jiné části mého těla :P.
* It motivates me to work hard on other part of my body :P.
10. Můžu spát na břiše a nikde mě nic netlačí.
* I feel comfortable while sleeping on my stomach.




Navíc malá prsa má i Cameron Diaz, Mila Kunis, Olivia Wilde a Gwyneth Paltrow a spoustu dalších slavných žen.
Neberte tenhle článek jako útok na holky s velkýma prsama nebo něco podobného. Jsou to prostě jen důvody, proč jsem ráda, že je mám malá :).
***
Small boobs has for example Cameron Diaz, Mila Kunis, Olivia Wilde, Gwyneth Paltrow and a lot of other celebrities.
Please don't take this post as attack to women with big boobs because it absolutely isn't how I mean it. These are just reasons why I'm glad to have small boobs :).



A teď už k outfitu. Tyhle šaty z Primarku jsou totiž přesně ten případ, který jsem zmínila v článku. Mají krásný síťovaný vršek, ale podprsenku si do nich vzít nemůžu. K šatům jsem si vzala nový kardigan taky z Primarku, který hrozně ráda nosím a moje milované Air Maxy. Slibuju, že v příštím outfitu už uvidíte jiné boty :D. Jenže je teďka nosím skoro pořád.
***
And now something about my outfit. This dress by Primark is totally that piece of clothes in which you can't wear bra. It has nice fishnet top. I wear cardigan also by Primark and my loved Air Max. But I promise you will see another pair of shoes in next post :D. I just wear them almost all the time. 







Dress+Cardigan: Primark, Sneakers: Nike, Handbag: C&A, iPhone Cover: Tally Weijl

Jak se vám líbí můj outfit? 
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
Do you like my outfit?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

19 komentářů:

  1. Ten outfit je úplně úžasný. Kombinace těch maxi šatů s tím cardiganem a airmaxama je úplně woow! Jinak taky jsem ráda, že mám malá prsa a v tom seznamu se vidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeeee děkuju :-* a jsem ráda, že se mnou souhlasíš :D :P

      Vymazat
  2. That dress is fabulous!! Great perspective on your breasts! They look very nice as well as the rest of your lovely figure!! You a beautiful in every way possible!! :) Wonderful photos!!

    OdpovědětVymazat
  3. Také to všechno znám:D jak všechny kamarádky okolo mě meli velké prsa a já pořád nic. Jinak ty šaty jsou hrozně hezké:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo! Mám to úplně stejně! Dřív v pubertě jsem se z tím těžko smiřovala, teď bych už ale neměnila :)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
  5. Poznám to dobre a super článok! :)

    Inak pekné šaty a boty top!

    Izabell │my diary/klik/

    OdpovědětVymazat
  6. Kájinko,vystihlas to přesně, a hlavně se mi nepotí :D za pár hodně moc let, to budeme my, kdo bude mít hezká a obdivuhodná prsa :D

    OdpovědětVymazat
  7. To je super článek! Já bych byla nejraději úplně plochá jako jízdní dráha, protože se nechci dočkat, že budu mít kozy jako vozy. Malá prsa jsou nej! Velká se mi nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Je hezké, že si ze svého menšího poprsí umíš udělat spíše přednost :) Já to mám přesně naopak. I když mě někdy tlačí při ležení na břiše, i když už asi měsíc sháním vršek od plavek, mám svůj dekolt ráda. Má ho rád i můj přítel. Když se žena umí obléct a když umí hledat, najde kousky, které seknou jenom prsaticím... A i když vím, že časem má prsa kvůli gravitaci a mateřství nebudou dokonalá, budu je mít ráda. Je to totiž věc, kterou má žena geneticky danou, kterou neovlivním a já jsem se s většími prsy naučila žít a také je beru jako přednost ... Zajímavý článek :)
    www.baauuu.webnode.cz
    Baauuu

    OdpovědětVymazat
  9. No mám taky malý prsa a brala bych teda klidně o číslo - 2 větší :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj všem, já si myslím, že mít větší prsa je super :-)
    Rozhodně se určitě klukům líbí více než plochá hruď. Možná je to o tom, že když má holka malá prsa musí si je obhájit i přes to, že by měla ráda vetší, protože to prostě v hlubokém výstřihu vypadá více sexy.
    Možná by bylo dobré znát i názor nějakého muže. Mějte krásné léto K.

    OdpovědětVymazat
  11. Pekný post a páči sa mi, že si otvorila túto tému. Tiež mám malé prsia a na základnej a strednej som z toho bola smutná, ale teraz to už neriešim, pretože ako píšeš, každá máme nejaké prednosti a aspoň nemám problém s plavkami či kúpou podprsenky, do šiat sa bez problémov zmestím a nemusia ma trápiť ani výstrihy. Zameriavam sa na sukne a odhalenie nôh, nosím šaty a aj do chlapov viem, že postava a veľkosť pŕs nie sú až tak podstatné, ako si to my ženy myslíme.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat
  12. Ty mi úplně mluvíš z duše! Na základce, gymnáziu a částečně i na vysoké škole jsem měla z mých prsou opravdu velké mindráky, vyslechla jsem si nespočet narážek a byla jsem nešťastná a nespokojená. Postupem času jsem se ale naučila mít samu sebe ráda takovou, jaká jsem, a teď bych větší prsa už ani nechtěla :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, to je božský téma. :))
    Holky, Kristýna volala po názoru mužského pohlaví, tady tedy je:
    Vkus, krása ideální velikost ... to vše jsou věci vkusu, neboli krása je v očích pozorovatele. Spousta kluků zbožňuje velká prsa, spousta kluků zbožňuje malá.
    Mě osobně se nejvíc líbí menší, "tak akorát do ruky" :P :)

    Janka má tedy pravdu ... vlastně na tom jaké máš právě Ty vůbec nezáleží, protože je spooousta těch, kteří je budou zbožňovat taková jaké je máš. FAKT. :)

    Mějte se rády!
    Dan

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top