The Best French Market in Prague

Každé prázdniny se hrozně těším na jednu akci. A jsou to právě Francouzské trhy, které se konají v Praze na Kampě. Je to akce plná skvělého jídla a pití, hudby a přátelské francouzské atmosféry. Letos jste je mohli navštívit od 14. do 19. 7. a jako každý rok to stálo za to. Byla jsem tam s přítelem a moc jsme si to užili i přes tu spoustu lidí. Samozřejmě jsem nemohla vynechat klasickou francouzskou palačinku (mňaaaaaam!!!), potom jsme ochutnali sýry, já jsem si dala výborné bílé víno a nakonec jsme si ještě koupili něco s sebou. Já jsem si koupila makronky - passion fruit, levandulovou a černý rybíz. Přítel si zase koupil francouzské salámky s pepřem, bylinkami a fíky.
Tuhle akci můžu jen doporučit, protože jít se tam jen podívat je už fajn zážitek.

***

Every summer holidays I can't wait for one more thing. It's French Market in Prague at Kampa. It's event with a lot of great food and drinks, music and friendly French atmosphere. This year you could visit it from 14. to 19. July and like every year it worth it. I was there with my boyfriend and we enjoyed it despite a lot of people. Of course I had to try French pancake (yummmmy!!!), then we tried some cheese, I had delicious wine and we also bought something to go. I bought macaroons - passion fruit, lavender and black currant. My boyfriend bought French salamis with pepper, herbs and figs.
This event is amazing and I really recommend it. 















Byli jste letos taky na Francouzských trzích?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Did you go to French Market this year?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Ja jsem o tom četla v metru a rikala jsem si, ze to bude urcite super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo bylo to super :) Škoda jestli jsi to prošvihla

      Vymazat
  2. Mňam sýrečky a makronky hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top