Enjoy Every Moment

Za chvíli odjíždím na Erasmus takže si uvědomuju jak je důležitý čas s mými blízkými a snažím se si ho vážně užít. Chci se sejít se všema kamarádkama, se kterýma si to už dlouho slibujeme, užít si čas s rodinou a samozřejmě s přítelem. Tenhle outfit jsme s přítelem fotili cestou na Francouzské trhy, o kterých jste si mohli přečíst v tomhle článku. Měla jsem zrovna svátek, takže o to byl pro mě významnější a o to víc si na to ráda vzpomenu. To je podle mě důležité. Zažít v létě věci, na které pak budete vzpomínat s úsměvem na rtech.
Ten den bylo sice teplo, ale ne nějaké vedro vyloženě na sukni, takže jsem si vzala své oblíbené nadkolenky. K tomu moje milované Air Maxy, áčkovou sukni, a tílko, které jsem koupila v pánském H&M.

***
Soon I'm leaving to Erasmus so I want to enjoy every moment with my love ones. I wanna meet my friends, spend time with my family and of course with my boyfriend. We photos hooted this outfit on the way to French Market, about which you can read this post. That day was my name day so it was a little special to me and I'll remember it. And in my opinion that's important- to have things which you remember with smile on your face. 
It was nice weather but not very hot so I took my over-knee socks, Nike Air Max, skater skirt and top, which I bought in men's H&M.










Top+Over-knee Socks: H&M, Skater Skirt: C&A, Denim Jacket: Forever 21, Sneakers: Nike, Watches: On Style, Handbag: Longchamp

Jak se vám líbí můj outfit? Nosíte nadkolenky?
Doufám, že si užíváte prázdniny :-* <3
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
Do you like my outfit? Do you wear over-knee socks?
I hope you're enjoying holidays :-* <3
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Crazy outfit, ktery ta kabelka jenom podtrhuje :) Jde to k tobe stejne jako ty ginger vlasy :*

    OdpovědětVymazat
  2. Super bomba look! Tá sukňa a tvoje boty sú top! :)

    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  3. Ať se Ti na Erasmu moc líbí :) Upřímně mi jednotlivé kousky moc k sobě nejdou, ale každý zvlášť se mi líbí
    A hodinky máš fakt krásný :)

    OdpovědětVymazat
  4. You look absolutely amazing!!! You are sooo pretty!!! Love this look!! :) Your legs are amazing!!

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! ^^ Ty fotky jsou překrásné! :) Outfit asi není nic pro mě, ale tobě sluší!

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top