Almost Primark New In

Nedávno jsme s mamkou zase vyrazily do Drážďan na výlet. Tentokrát jsme jely autem, takže jsme si naplánovaly nákupy na dopoledne a odpoledne jsme si chtěly prohlédnout město. Nakonec se nám bohužel tak hrozně zkazilo počasí, že jsme si Drážďany moc neprošly a radši se schovaly vevnitř.
Ale nákupy jsme si užily myslím dostatečně :D. A jak už je to u mě zvykem, musím se o ně s váma podělit.
Tentokrát jsem si chtěla koupit hlavně plavky a nějaké hezké vršky (třeba kardigan). To jsem si splnila, ale zklamalo mě, že tam neměli moc hezká kimona. Chtěla jsem krajkové s třásněma, ale to jsem tam našla jen jedno a moc se mi nelíbilo. Nakonec mi to vůbec líto není, protože svoje nové věci vážně zbožňuju.

***
I went to another trip to Dresden with my mum. This time we traveled by car so we wanted to shop something and then see the city. Unfortunately the weather was really bad and we look around just a little and prefered to stay inside. But I think that we enjoyed shopping :D. And as always I wanna show you everything.
This time I wanted new swimsuit and some nice tops (like cardigans). And I got it. But there weren't nice kimonos. I wanted lace kimono with fringes but I didn't like any. 


Do tohohle lehkého batikovaného kardiganu jsem se úplně zamilovala. Oživí i obyčejné džíny a tílko.
***
This cardigan looks amazing with basic T-shirt and jeans.



Tenhle pršiplášť je naprosto dokonalej. Má stylovej střih jako parka, jdou mu ohrnout rukávy a jde složit do kapsičky. Na léto prostě ideální, protože se to pak vejde i do malé kabelky a nemusím s sebou tahat deštník :)
***
I love this raincoat, because it looks stylish, I can roll up sleeves and it can be put in little pocket. So it's perfect for summer because I can put it even to small clutch and I don't have to take an umbrella :)



Když jsem nesehnala to kimono tak jsem si koupila tuhle naprosto boží krajkovou vestičku.
***
Instead of the kimono I bought this amazing lace vest with fringes.



Černý kardigan má super střih a je hrubě platený, takže má hezkou texturu. Už se nemůžu dočkat až ho budu nosit.
***
Black cardigan has perfect cut and nice structure. I can't wait to wear it.





Jupíí našla jsem maxi šaty, které se mi moc líbí a navíc mají zajímavý výstřih.
***
Yes, I finally found maxi dress, which I like and it has pretty top.


V Primarku mají prostě naprosto dokonalé doplňky, takže vždycky si tam musím nějaké koupit. Tentokrát vyhrály náramky, řetízky, minimalistický řetízek s trojúhelníkem a náhrdelník.
***
You can find really beautiful accessories in Primark. So I always have to buy some. This time won bracelets, chains, minimalism chain with triangle and silver necklace.


Konečně jsem si koupila úzké pásky. Určitě se tam po nich podívejte, protože mají hezké za super cenu. Já jsem si vybrala bílý se vzorem hadí kůže, černý a puntíkatý. A k tomu ještě nové sluneční brýle. Ty mi ale hned zabavil přítel :D
***
Finally I found nice belts. You have to look for them if you'll be in Primark. They have beautiful belts for a good price. I chose white with snake print, black and black with polka dots. And I bought new sunglasses but my boyfriend confiscated it immediately :D


Jestli pojedete do Primarku určitě si kupte žabky. Tyhle stály 1, 50 euro, ale jsou pohodlné a hrozně hezké k vodě. Ty bílé sandále měli zrovna v akci za 3 eura. Rozhodně si nedělám iluze o tom, jak dlouho vydrží, ale vážně se mi líbí a jsou pohodlné. No neberte to :D
***
If you'll go to Primark also check flip flops. These cost 1, 50 EUR, they're confortable and nice to swimming pool. These white sandals cost 3 EUR and well I know they wouldn't last me for a long time but they're really stylish. Don't take it :D



Plavky tam měli vážně krásné. Buďto zvlášť nebo i v sadě. Ty kytkaté mě stály 5 euro.
***
There were a lot of nice swimsuits. You can buy set or separately. And this set cost just 5 EUR.


Já prostě miluju květinové čelenky <3 Měly jich tam tolik, že bylo vážně těžké si vybrat.
***
I absolutely love flower headbands <3 There were so much of them that I didn't know which one choose.


Jestli sledujete módní a beauty blogy/videa určitě jsme zaznamenali boom těhle taštiček. Ne že bych musela jít s davem, ale hrozně se mi líbí jejich design a nápad s písmenky. Hlavně až pojedu na Erasmus budou se mi moc hodit.
***
If you follow some fashion and beauty bloggers/vloggers I'm sure you saw these cute cosmetic bags. I don't want to go with the flow but I love the design and idea with letters. And mainly when I'll go to Erasmus I'll totally need them.


 Tohle je jedna z věcí, ze kterých mám největší radost :D. Sada taštiček mě stála 7 euro a úplně jí miluju. Ta velká je dělaná jako pytlíček na plavky a tu menší mám jako klasickou kosmetickou taštičku. A pak je tu ještě ta naprosto boží a rozkošná zmrzlina <33
***
These absolutely adorable cosmetic bags are one of my favorite things :D. It cost 7 EUR and I love it. Big one is bikini bag and that smaller one I use like cosmetic bag. And then here's the cutest ice cream cosmetic bag <33



Difuzéry a svíčky mají v Primarku prostě dokonalé. Krásně vypadají a božsky voní!
***
Diffusers and candles are perfect by Primark. They look pretty and smell amazing!


Ten obrázek miluju! Takže co je život bez malého dobrodružství?
***
I love this picture! So what's life without a little adventure?


Sladkému sešitu jsem vážně nemohla odolat. A turban s leopardím vzorem mi přijde jako hrozně vtipná a zároveň praktická věc. Po umytí si vlasy lehce prosuším je ručníkem a pak zabalím právě do toho. Takže mi ručník nepadá z hlavy a neštve mě.
***
You know I love stationery so I couldn't resist to this sweet notebook. And I think the turban with leopard print is so funny and practical thing. After I wash my hair I dry it a little with the towel and then wrap them in this. 


Poslední dvě věci z Primarku nejsou. Hrníček s plameňákem je z obchůdku na Prager Strasse, ale bohužel si nevzpomenu na jméno. A bílý krab je z obchodu Depot, kde mají naprosto boží věci. Jestli tak milujete interiérové dekorace určitě ho v Drážďanech nevynechte!!!
***
These last things aren't from Primark. I don't remember from which shop is mug with flamingo but it's at Prager Strasse. The white crab is from Depot, where you can find amazing interior decorations. If you love these things like me you have to check it!!!

Jak se vám líbí moje nové věci? :) Chystáte se taky na nějaký nakupovací výlet?
***
Do you like my new in? :) Do you plan some shopping trip?

CONVERSATION

12 komentářů:

  1. Krásné věci! Já ani nevím, kterou si z nich vybrat, protože jsou všechny boží. Krásná je ta vesta, šaty a ten sešit. :) Já byla nedávno taky na nákupech v Primarku a ulovila jsem docela pěkné kousky. Kimono jsem tam bohužel taky nenašla, za to jsem našla jedno v Pull&Bear, které jsem prostě musela mít!

    Mrkni na můj blog: http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné věci!!! :o Až ti závidím! :3
    Ta parka a ty doplňky, a prostě... dokonale.. Primark, je opravdu jeden z nejlepších obchodů :3 ♥
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem moc ráda, že se ti věcí líbí <3!

      Vymazat
  3. Skvělé věci! Já mám také parku do kapsy, ale s kytiřkama! Ten černý cardi je naprosto úžasněj, přesně takové miluji! Plavky se mi líbí všechny troje!! úžasné!! škoda, že nestihnu Primark než pojedu na dovolenou. Ale v srpnu a vzáří tam jedu pracovně, tak si to vynahradím..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta parka je vážně super viď? :) Líbilo se mi, jak tam měly různé vzory, takže si mohl vybrat úplně každý. Na dovolenou tam měli super věci no. Ale to budou mít pořád :D :)

      Vymazat
  4. Překrásné věci, hlavně ta zmrzlinková taštička <3
    Primark mám ráda, ale bohužel se do něj dostanu jednou za sto let :(
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My si tam s mamkou obas uděláme výlet no. To pak peněženka pláče :D A jsem moc ráda, že se ti věci líbí :-* :)

      Vymazat
  5. Dokonalé věci! Chtěla jsem ze začátku vypisovat přesně, co se mi líbí, ale ke konci už se mi líbilo skoro všechno, takže ne :D super nákupyy :)

    Květinová voda Saloos

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, moc se mi líbí ten bílý vršek od plavek a ten hrníček s plameňákama <3 :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top