Utubering Outfit

Článek z Utuberingu jste si už mohli přečíst a teď je na řadě outfit. Jak víte miluju květinové čelenky, takže jsem si chtěla vzít svojí novou čelenku z Primarku. Je super, že není na gumičku, ale je pevná a nehrne mi vlasy nahoru a nebolí mě z ní hlava. K tomu jsem si vzala svojí první maxi sukni z H&M. Tip pro všechny z vás, které takovou shání - stála mě cca 350 Kč a najdete jí v H&M u Basic řady. Outfit jsem sice zvolila jednoduchý, ale myslím si, že díky čelence a sukni vypadá super a ne obyčejně. Myslím si, že tenhle look je super na festivaly.
Květinová čelenka + maxi sukně + džínová bundička + tenisky = skvělý festivalový outfit, s kterým prostě nešlápnete vedle.
Ten den pak pršelo a nebylo zrovna hezké počasí, tak omluvte moje zplihlé vlasy :D.



You could read my post from Utubering already and now I'm here with my outfit. As you know I love flower headbands so I took one from Primark, which is amazing. It looks really cute. I wore my first maxi skirt by H&M. Tip for everyone who can't find any and like this one - it cost about 350 CZK and you find it in H&M in Basic collection. This outfit is quite simple but I think it doesn't look ordinary thanks to headband and the skirt.I think this is perfect outfit to summer festivals. 
Flower headband+maxi skirt+denim jacket+sneakers=great festival outfit which is totally trendy right now.
That day wasn't nice weather and it was raining so please excuse my bad hair :D.










Skirt: H&M, Flower Headband: Primark, T-shirt: Zara, Denim Jacket: Forever 21, Handbag: Guess, Shoes: Converse

Jak se vám líbí můj outfit? Nosíte maxi sukně?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
Do you like my outfit? Do you wear maxi skirts?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Poslední fotka je vážně krásná :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny a pohodlný outfit, tiež som si v lete kúpila dlhú sukňu a milovala som ju, ak by sa dalo nosila by som ju neustále. Veľmi ti to pristane.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top