Instapost 27/07/2015

Je tu dalšíííí Instapost :) Tyhle příspěvky mám moc ráda, protože se tak vždycky ohlédnu za tím, co jsem uplynulý měsíc dělala a kde jsem byla. A vy se na to teď můžete podívat se mnou.
Sledujte můj Instagram: CAROLINE_DAISY7

***
Here's neeeeext Instapost :) I really like this kind of posts because it's like some review of what you've done and where you've been. And you can check it with me.
Follow my Instagram: CAROLINE_DAISY7

Byla jsem s mamkou v Drážďanech.
***
I was in Dresden with my mum.

Můj milovaný hrníček s plameňákem z Drážďan. Mrkněte se na všechny věci, které jsem si tam koupila KLIK.
***
My loved mug with flamingo from Dresden. Check everything what I bought there CLICK. 

Tenhle outfit u vás měl velký úspěch :)
***
You really liked this outfit :) 

tenhle taky.
***
And this too.


Ootd na oslavě narozenin babičky.
***
Ootd at my granny's birthday.

Byla jsem se podívat na kolekci Adidasu pro podzim/zimu 2015.
***
I saw new Adidas collection to fall/winter 2015.

Mangová a kokosová zmrzka v Angelatu. Nejlepší zmrzlina v Praze.
***
Mango and coconut ice cream at Angelato. The best ice cream in Prague.

Byla jsem s přítelem a kamarádama na Živohošti.
***
I camped with my boyfriend and friends at Živohošť.

Fotka z Francouzských trhů.
***
Photo from French Market.

A outfit, který jsem na nich měla KLIK.
***
And my outfit CLICK.

Nakonec jsme s přítelem byli ještě na výstavě Káji Saudka, kterou můžu jen doporučit :P.
***
And finally I was with my boyfriend at  Kája Saudek's exhibition, which I totally recommend :P.

Jak se vám líbí moje fotky? Co jste za poslední měsíc nafotili vy?
Nezapomeňte mě sledovat na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
Do you like my photos? What did you shoot last month?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. perfektné fotky a super blog :)

    Izabell │my diary/klik/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí sukně s námořnickým motivem a taky plameňákový hrneček :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top