Jak se mi líbil Utubering

27. 6. se v Praze konal Utubering – festival youtuberů. Jestli jste po proběhnutí festivalu sledovali sociální sítě určitě víte, že se na něj zvedla velká vlna kritiky. Přečtěte si jak se líbil mně.



Začnu tím pozitivním. Rozhodně se mi líbil nápad festivalu, kde měli mít youtubeři svůj vlastní program, účastníci se s nimi mohli setkat, pozdravit, vyfotit a prostě si užít fajn den. Líbilo se mi rozdělení na zóny, takže si tam každý našel to, co ho zajímalo. Líbil se mi i program – např. když Gabča zpívala nebo Čaj s Teri. A v neposlední řadě mě potěšilo, že tam bylo na výběr ze stánků s jídlem a také dostatek záchodů. Možná to není to nejdůležitější, ale já tohle vždycky ocením :)



Teď se ale bohužel přesunu k pár negativním věcem, které mi stejně jako spoustě dalších účastníků vadily. To co mě na celém Utuberingu zklamalo bylo právě to, že jsem se nedostala ani k jednomu youtuberovi. Na Shopaholic Nicol jsme s holkama čekaly asi půl hodiny a stejně jsme se k ní nedostaly. Ale tím vůbec neříkám, že to byla vina Nicol! Jen jí dávám jako příklad. Jasně, že vím, že to bylo o programu a ne o tom lovit fotky a podpisy. Ale ruku na srdce, jsem jediná kdo tam šel hlavně kvůli té fotce?


Chyba byla podle mě v tom, že slibovali něco co nakonec asi nešlo vůbec dodržet a v tom, že dali do prodeje až moc lístků. Ze začátku se všude psalo, že lístky na Utubering jsou omezené, právě kvůli tomu, aby se nestalo, že se nedostanete k žádnému youtuberovi. A že na místě k prodeji určitě nebudou. Ještě šli nejdřív do předprodeje pro registrované účastníky, aby se nestalo, že lístky už nebudou. Nakonec jste si je mohli koupit na místě bez problému a lidí tam bylo opravdu moc.


Nerada píšu negativní články a nechci říct, že byl Utubering špatný. Ale tohle je můj subjektivní názor a pocity. Byl to první ročník a ten není nikdy dokonalý. Doufám, že nás další ročník nadchne a vychytají se mouchy.


Byli jste na Utuberingu? Jaký na to máte názor?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7
I'm sorry to my foreign readers that this post isn't in English. Please use Google Translate :-*

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top