Summer Is Finally Here

Konečně to vypadá, že začíná léto. Teploty se blíží 30 stupňům, sluníčko svítí a obloha je skoro celý den modrá. Nevím jak vy, ale já tohle počasí prostě miluju. Když jsme fotili tenhle outfit tak právě takový krásný den byl. A protože se mi moc nechtělo řešit co na sebe, vzala jsem si nový overal, který je z lehkého a příjemného materiálu se zajímavým vzorem. Konečně jsem našla overal, ve kterém se cítím dobře a ne jako hroch :D A k tomu moje nové Nike Air Max, o kterých jsem psala v My Current Wishlist. Řeknu vám, že ty boty vážně zbožňuju :D. Líbí se mi, že se hodí ke všemu, ale nejsou obyčejné.

***
It finally looks that summer is here. Temperature is higher, sun is shining and the sky is blue almost all the time. I love this weather. And when we photoshooted this outfit it was such a beautiful day. And because I did'n want to think a lot about what to wear I wore my new playsuit with nice pattern. Finally I found playsuit in which I feel good and not like a hippo :D And I wore my new Nike Air Max, you can read about them in My Current Wishlist. I love these shoes sooo much :D. I like that I can wear it with everything but they aren't ordinary.















Playsuit: H&M, Shoes: Nike, Handbag: Armani Jeans, Sunglasses: Sinsay, Bracelets: Primark

Jak se vám líbí můj outfit? Nosíte overaly?
***
Do you like my outfit? Do you wear playsuits?

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Krásný overal a máš moc pěkné nohy :)

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee moc děkuju :). To jsi mě moc potěšila, protože o svých nohách si tohle zrovna moc nemyslím :)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top