All White Outfit Combinations

V jednom z posledních Fashion trend postů jste se mohli podívat na bílé outfity KLIK. Vážně se mi hrozně líbí a přijde mi, že teď nahradily ty černé, které se vrátí zase napodzim. Podívejte se, jak bych je zkombinovala já. Doufám, že se vám bude tahle malá inspirace líbit :)

***

Before some time you could see all white outfits in one of Fashion trends posts CLICK. I really like it and I think they replaced all black outfit, which will return in fall. Check how I combine it. I hope you'll enjoy this little inspiration :).

White Outfit IV.

White Outfit III.


White Outfit II.

White Outfit I.

Co říkáte na bílé outfity?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
What do you think about white outfits?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Bílé outfity se mi moc líbí. Ale já si v bílé barvě připadám jako cupcake :/ A ty sandálky na poslední fotce jsou úplně super. Podobné bych chtěla sehnat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bílá barva je top, nejvíce se mi líbí první outfit, už kvůli sukni, kterou sháním! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bílé outfity jsou krásné, jen mám vždycky strach, abych se někde hned neumazala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten druhý look je naprosto skvelý! Hlavně to sáčko! Super inspirace!

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi líbí druhý outfit, vlastně, všechny outfity jsou krásné. Jen se mi stalo, že jsem si zašpinila bílé kraťasy a už bohužel bílé nejsou.. :/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top