Beautiful Prague Castle

Jestli přemýšlíte kam byste ještě mohli vyrazit než začne škola a všechny povinnosti mám pro vás super tip. Který vlastně není vůbec nijak překvapivý. Určitě zajděte na Pražský hrad (a nezapomeňte ani na zahrady). Spousta lidí z Prahy (a celkově Češi) ho totiž berou jako něco obyčejného a proč by tam vlastně měli chodit. Ale určitě stojí za to si tam udělat procházku.
My jsme tam s přítelem vyrazili minulý týden a bylo to super. Prošli jsme se po Pražském hradě, nafotili outfit a dali si kafe ve Starbucks. Až na Pražský hrad půjdete určitě si tam zajděte na kafe (i když třeba Starbucks moc nemusíte). Je tam totiž krásná zahrádka a hlavně úžasný výhled na Prahu.

***
If you're thinking about some nice trip before school began I have a tip for you. But it's not surprising at all. And it's Prague Castle (and gardens of course). A lot of people from Prague (and Czechs generally) thinks that's kind of ordinary thing and don't want to go there. But I think it's amazing place for a walk and visit.
I was there last week with my boyfriend and it was great day. We walk around Prague Castle, photoshooted my outfit and had a coffee in Starbucks. You have to go to that Starbucks because there's amazing view to Prague and nice terrace.








Miluju karamelové frapuccino.
***
I love caramel frapuccino.

Jinak cestou na zastávku tramvaje, když jsme už šli domů, začalo šíleně pršet a my neměli deštník. Takže jsme celý promoklí čekali 13 minut na tramvaj, která nakonec nepřijela a my to museli vzít oklikou. Vždycky s sebou nosím deštník, jednou ho nemám a jak to dopadne. Co vy a zákon schválnosti?
***
By the way on our way home to tram stop it started raining and we haven't got an umbrella. We were totally wet and tram didn't come so we have to go in another way. I always have an umbrella, but one time I haven't and how it ends. 





Na procházku jsem si vzala nové šaty, které jsem pořídila v H&M ve slevě za 200 Kč a k tomu mojí milovanou růžovou kabelku. Teď jsem si hrozně líbila různé copánkové účesy, tak jsem si zkusila vlasy nějak zaplést. Co vy na to? Škoda, že nejsem šikovnější a tohle je asi maximum toho, co zvládnu :D.
***
To our walk I chose new dress, which I bought in H&M in sales for 200 CZK and my amazing pink handbag. My new addiction are various types of braids, so I tried any. What do you think? It's a pity that I'm not very handy so I think this is my maximum :D.






Jako turistka :D.
***
Like a turist :D.





Dress+Shoes: H&M, Handbag: Longchamp

Jaké jsou vaše tipy na výlety a kam vyrazit? My se teďka chystáme do zoo, takže se určitě těšte na článek.

Jak se vám líbí můj outfit?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Do you have any tips for trips or just where to go? My next stop is zoo so you can look forward to next post.

Do you like my outfit?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

5 komentářů:

  1. perfektný look! Praha je krásna! :)

    Izabell │my diary/klik/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit! :) V Praze jsem byla jenom jednou a chtěla jsem o prázdninách jet do Prahy na pár dnů, ale bohužel mi to nevyšlo a když vidím ty fotky tak mi to je líto dvojnásob..Praha je vážně krásná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Keď sme boli v Prahe, nemali sme na záhrady čas, ale nabudúce si ho určite nájdeme. A inak pekné šaty. Si v nich zlatá! :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat
  4. Praha je krásná:)a moc hezké šaty:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top