Backpack

Batohy se vrátily do módy už loni a řekla bych, že se pořád dobře drží mezi největšími trendy. Já jsem batoh nosila na základce a od té doby ho na zádech neměla. Ale i mně se začaly zase líbit, a když mi mamka z Primarku přivezla úžasný černý kožený baťůžek nedokázala jsem mu odolat. Stal se mým velkým parťákem hlavně co se týče cestování a různých festivalů. Úplně jsem zapomněla jak je super, když máte volné ruce.
Přijde mi, že v sobě má batoh takový "školačkovský" šmrnc a zajímavě oživí outfit.
***
Backpacks became a fashion trend last year and they're still here. I wore backpack when I was in basic school and I have't it since then. My mum gave me amazing black leather backpack from Primark and I love it. It is so practical when I travel or go to some festivals. I forgot how great is to have free hands.
I think it has something "schoolgirl" in it and nice brighten up your outfit.















Nosíte batohy? Co si o tomhle Fashion trendu myslíte?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Do you wear backpacks? What do you think about this Fashion trend?

Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Také vlastním takovýhle jeden batůžek, hnědý s kytičkama, hodí se na cestování, ale do města bych si ho asi nevzala:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  2. Smetanové se mi líbí nejvíce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top