High Waisted Love

Rovnou se přiznám, že high waisted věci naprosto miluju. Jsou super pro menší holky, protože opticky prodlouží postavu a zúží pas (samozřejmě taky záleží na postavě). A klidně si můžete vzít crop top, i když nemáte úplně vysportované bříško, protože to není vidět.
Přijde mi vtipné, že když se podívám na fotky mojí mamky, když byla zhruba ve stejném věku jako já, nosily se hodně podobné věci. Oblečení s vysokým pasem je přesně důkaz toho, že se móda neustále vrací. Ale vždycky v nové podobě.
***
Honestly I have to confess that I totally love clothes with high waist. It's great for smaller girls because it optically lengthen your legs and narrow your waist (of course it depends on your body). You can also wear crop top even if you don't have perfectly flat belly with six pack.
I think it's funny that my mum wore very similar clothes in my age, for example high waisted jeans. High waisted bottoms are totally prove fashion returns, but always in some new way.














 Zdroj: weheartit.com, tumblr.com

Líbí se vám oblečení s vysokým pasem? A nosíte ho?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Do you like high waisted clothes? And do you wear it?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Souhlasím, móda se neustále vrací:) miluju rifle s vysokým pasem a to mám 180cm, z důvodu, že perfektně sedí a když si sednu, neslézají tolik!:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji tuhle módu a pokud je člověk s něčím dobře zkombinuje, tak pak vypadá dokonale :)

    Victoria's Secret Mango Temptation

    OdpovědětVymazat
  3. Oblečení s vysokým pasem se mi líbí ale musí na to být podle mě postava :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top