Beautiful Is Different

Nad tímhle outfitem jsem vůbec nepřemýšlela a vzala si v podstatě to, co mi přišlo pod ruku. Šaty jsem si vypůjčila od mamky, ale upřímně se mi moc nechce jí je do skříně vracet. Jsou totiž moc příjemné a vzdušné. K tomu jsem si vzala klobouk, protože v létě je to nejlepší cesta jak zakrýt "bad hair day". Kabelku jsem vám ukázala už v minulém outfitu.
Můžete na mně vidět mé nové gumové sandály od značky JuJu, které se většině lidí moc nelíbí, ale mně se líbí naopak moc. Někdy se prostě musíme vykašlat na názory okolí a rozhodnout se podle sebe, ne? Navíc když jsem je objevila ve slevě, tak jsem je prostě musela mít. A jsem z nich vážně nadšená.
***
I didn't think about this outfit so much and I wore just what I found. Dress I borrowed from my mum, but honestly I don't put it back, because I really like it. It's so nice and comfortable. I had "bad hair day" so I wore hat, because it's the best way how to cover it in summer. And my handbag you could see in my latest outfit.
You can see my new jelly shoes by JuJu, which a lot of my friends don't like. But I love it. Sometimes we have to don't care about opinions of others and choose what exactly we want, right?
















Dress: Mango, Jelly Sandals: JuJu, Handbag: F&F, Hat: H&M

Máte nějaký kousek oblečení, od kterého vás okolí odrazovalo?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Do you have any piece of clothes which your friends don't like?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Ty šaty tvé mamky jsou krásné!!:) sluší ti to

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsem moc zastánce gumovo-plastových věcí (co se oblékání týče), ale k tomuto outfitu to prostě sedí. Obzvlášť se mi líbí klobouk :)

    Janina

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý šaty a klobouček Ti moc sluší :) A snad první průhledná kabelka, co se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduché, letní, pěkné! Šaty ti seknou - a na tvém místě bych je mamce taky nevracela :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top