My Daily Make up Routine Products - Summer

V dnešním článku bych vám chtěla ukázat kosmetické produkty, které nejčastěji používám v létě na denní líčení. Jakmile se začnou zvyšovat teploty snažím se používat lehký, přirozený a rychlý make up abych neztrácela čas s líčením a radši vyrazila ven.
***
In this post I wanna show you cosmetic products which I use to my summer make up routine. When the weather is hotter I usually start to use light, natural and quick make up.

Báze
Líčení začínám bází pod make up, která je pro mě skoro nutností, protože díky ní líčení déle vydrží. Teď používám tuhle od Maybeline, která je fajn, ale mým největším favoritem stejně zůstává Benefit POREProfessional.
***
Base
I start my make up with base because thanks to it make up lasts a lot longer. Now I use this one by Maybeline, but my favorite base is still POREProfessional by Benefit.



Make up
V létě přecházím z klasického make upu na BB/CC creamy a tohle je můj velký oblíbenec od MaxFactor. Krásně pleť sjednotí, hydratuje a zároveň není mastný a pleť nezatěžuje.
***
Make up
I don't use classic make up in summer. I prefer BB/CC creams and I really like this by MaxFactor. It makes nice skin, is moisturizing, light and it isn't oily.

Korektor
Bohužel mám viditelné kruhy pod očima, takže používám rozjasňující korektor. Můj od Astoru je už skoro vypotřebovaný, ale aspoň je to důvod koupit si nový. Tenhle korektor můžu jen doporučit.
***
Concealer
Unfortunately I have visibly circles under the eyes so I use highlighting concealer. My is by Astor and I need to buy new already. But I totally recommend it.


Pudr
Teď jsem si hodně oblíbila transparentní pudr od Catrice, který je úplně super. Hezky matuje a hlavně je na obličeji lehký a nenechává na něm žádné mapy.
***
Powder
I like transparent powder by Catrice now, because it's so good. Perfectly matts and it's light on my face.


Tvářenka
Poslední dobou jsem používala hlavně tuhle načervenalou krásku. Hrozně se mi líbí přirozená barva jakou na tvářích vykouzlí.
***
Blush
Last days I used this reddish beauty. I like that natural color it makes on my cheeks.


Bronzer
Jelikož jsem nejela nikam k moři, tak bohužel nejsem moc opálená. Takže tomu chci v obličeji trochu pomoct za použití bronzeru. Stačí jím jen zlehka poprášit obličej a klidně ho použiju i místo tvářenky.
***
Bronzer
I didn't go to holidays by the sea this year so I don't have any suntan. And because I want to help it a little, I use bronzer to my face (just lightly) and  sometimes instead of blush. 


Rozjasňovač
Do rozjasňovačů jsem se úplně zamilovala. Myslím, že díky němu vypadá obličej zdravě a svěže. Prostě je to taková třešnička na dortu. Dávám ho trošku na lícní kosti, pod obočí a nad horní ret.
***
Highlighter
I fall in love with highlighters. Thanks to it face looks fresh and healthy. I put a little highlighter on my cheekbones, under eyebrows and above upper lip.


Linky
V létě se mi na denní líčení líbí hodně přirozené líčení oči. Stíny tedy ani moc nepoužívám, když už tak nějaké tělové. Za to ale používám linky ve fixe, kterými obtáhnu linii řas. Někdy k tomu udělám maličký ocásek nahoru. Je to hotové za minutu, a přitom oko hned prokoukne.
***
Eye lines
I prefer natural eye make up in summer. So I don't use eyeshadows or just some beige. I use eyeliner in fix and just draw thin line. It's done in a minute but eye looks a lot better.


Řasenka
Tahle řasenka si mě hned získala. Je to Wake Me Up od Rimmelu a je to jejich horká novinka. Přiznám se, že jsem od ní nečekala příliš, protože mi většinou řasenky s různými oleji a vitamíny moc nevyhovují. Tahle je ovšem něco úplně jiného. Řasy dělá krásné, přirozené a můžete jí navrstvit aniž by dělala cucky nebo ošklivě slepovala řasy. Navíc dlouho vydrží, neopadává a hezky voní. Za mě rozhodně palec nahoru!
***
Mascara
It mascara is Wake Me Up by Rimmel and it's their hot new. I have to confess that I haven't big expectations but it really surprised me. It makes nice, natural lashes and you can perfectly stratify it without some lumps. And it's long-lasting and smells good. Thumbs up!


Obočí
Na obočí mám nejradši paletky stínů. Paletka od L'oreal je skvělá a hlavně se mi líbí, že má dobré zrdcátko, malý štěteček s hřebínkem a pinzetu. To je na letní cestování super a praktické.
***
Eyebrows
For my eyebrows I prefer eyeshadows palette. And this one by L'oreal is amazing and has very practical cover with small mirror, small brush with comb and tweezers. Perfect for summer traveling.


Rty
A na závěr rtěnka. Často nosím jen balzám nebo nude rtěnku. Tahle nude rtěnka od Rimmelu je taky novinka a opět moc povedená. Hned se zařadila mezi moje nejoblíbenější rtěnky. S jejich novým balzámem tvoří super dvojku. A hlavně, ty obaly jsou prostě boží, nemyslíš?
Ale samozřejmě, že pořád miluju na rty i ty úžasné barvičky a na výrazné rtěnky nedám dopustit.
***
Lips
And finally lipstick. I wear lip balm and nude lipstick often and this by Rimmel is perfect. And it's also their hot new. They have new lip balm too and I love its cover (together with nude lipstick's).
But of course I still love beautiful colorful lipsticks.


Jaké produkty na líčení používáte vy?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
What products do you use?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Ja ted v lete pouzivam nejcasteji BB Cream od Yves Rocher, pak hodím pudr od Rimmel Stay Matte, Bronzer od Rimmel, řasenku, rtěnku a někdy i stíny a linky..a jde se..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já se teda přes léto skoro vůbec nemaluji :D když někam jdu tak si udělám jen obočí, použiji korektor+řasenku a jsem hotová :D Když mám chuť tak použiji nějakou rtěnku :)

    Beauty Products | Summer 2015

    OdpovědětVymazat
  3. o Baby skin jsem slyšela hodně, a hrozně ráda bych si ji koupila:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekne nafotené. Ja som si kúpila nedávno BB od Rimmelu, je celkom fajn. Najťažšie sa mi zháňa pleťový púder, mám radšej tie sypké a tie sa veru v drogérii už takmer nepredávajú.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top