My Daily Night Care Products

Už jste se mohli podívat jaké produkty používám v létě na denní líčení (KLIK) a teď vás chci seznámit s tím, co běžně používám na odlíčení a péči před spaním.

***
You could see already what I use to my daily make up in summer (CLICK) and now I wanna show you what I use to remove my make up and night care.




Na odlíčení očí používám dvoufázové odličovadlo, protože vždycky lehce během chvilky oči odlíčí a nedráždí je. Teď používám od Nivei, ale musím říct, že stejně na to od Yves Rocher nemá, takže se k němu zase vrátím.
Dál používám odličovací vodu od Biodermy - Sensibio. Je naprosto úžasná na citlivou pokožku. Když se odlíčím něčím jiným hned mám na obličeji červené fleky. Zkoušela jsem podobné produkty od jiných značek a stejně u mě Bioderma vždycky vyhraje.
***
To remove my eye make up I use two phase remover, because it's great even to waterproof products. I use product by Nivea for a while, but I have to say that the one by Yves Rocher is better and next I will buy it.
For my face I use Bioderma Sensibio. And it is absolutely the best product for sensitive skin. I tried some other brands but Bioderma always wins.


Ve sprše nikdy nezapomenu na čistící gel nebo pěnu na obličej, který aplikuju touhle růžovou houbičkou. Gel očistí případné zbytky make upu a houbička odstraní odumřelé buňky. Teď testuji čistící gel od značky Ziaja a jsem s ním moc spokojená. Vždycky mi přijde, že je můj obličej perfektně čistý a připravený na noční hydrataci.
***
I never forget to clean my face with face gel and I apply it by this pink sponge. I use face gel by Ziaja and it's good. After application my face is always clean and ready to night creams. 


Ještě než si obličej namažu krémem nastříkám si na něj moc příjemné tonikum Bioaroma, ve kterém je extrakt z růží a je 100% přírodní. Někdy ho použiji i během dne jako osvěžení obličeje. Může se použít i jako fixační sprej na make up, ale to jsem zatím nezkoušela.
***
Before I moisturize my face I use very nice face tonic by Bioaroma, in which is rose extract and is 100% natural. Sometimes I use it during the day to refresh my face. You can also try to use it like fixative spray, but I haven't try it yet.


Noční krém střídám podle nálady. Dobré zkušenosti mám se značkou Ryor. Krémy od Ryoru jsou lehké a příjemné. Už jsem je dopotřebovala a určitě si pořídím další. Taky používám krém od Avonu na rozjasnění a pak s chia semínky. Krém s chia semínky je sice určený jako denní krém, ale mně na den nevyhovoval, protože potřebuji krém se zmatňujícím efektem. Na noc je ale perfektní.
Nezapomínám ani na očí krém, který mám z růžové řady Skin Perfection od L'Orealu. Od té doby co ho používám mám hezky hydratované oční okolí a řekla bych, že mám i méně viditelné kruhy pod očima.
***
I don't use just one night cream. I have very good experiences with brand Ryor. Creams by Ryor are light and smooth. I need to buy new one. I also use creams by Avon - for brightening and with chia seeds. That one with chia seeds it day cream, but it fits me more like night cream.
I don't forget to eye cream and I use one from pink collection Skin Perfection by L'Oreal. It hydrates nicely and I think I have less visible circles under my eyes.


Po namazání obličeje si už akorát poctivě vyčistím zuby. Používám bělící pastu Signal White Now Triple Power., která je moc příjemná K dostání je v praktickém malém balení, takže jsem jí v létě tahala všude s sebou. Používám i mezizubní kartáčky abych měla zuby vyčištěné vážně pořádně.
***
After moisturizing my face I brush my teeth. I use whitening toothpaste Signal White Now Triple Power, which is very nice. You can buy it in small version so it's very practical for travels. I also use interdental toothbrush because I want to have my teeth properly clean.

A pak už můžu jít s klidem spát :).

Jaké produkty na noční péči používáte vy?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
And now I can go to sleep :).

What products do you use?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

7 komentářů:

  1. Nalákala jsi mě na ten oční krém, už mám sérum a krém ze stejné řady, tak ještě asi vyzkouším tohle :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je dobrý to sérum a krém? Tenhle oční krém je super :)

      Vymazat
  2. Jednou jsem měla krém od Ryoru a ten mi vůbec nesedl. Na odlíčení zrovna používám micelárku od Nivey, už 5. balení, protože mě v očích vůbec neštípe a odličuje bleskově :). Růžovou Biodermu bych ale chtěla taky vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému holt sede trochu něco jiného :) Růžovou Biodermu určitě vyzkoušej ;))

      Vymazat
  3. Micelárku od Biodermy používam tiež na odličovanie, ale preferujem zelenú pre mastnú pleť, tá aj pekne vonia a nie som po nej ulepená ako po tej červenej. Na noc používam fluid od Alverde a počas dňa nejaký podkladový krém pod make-up. Gély používam pomenej, zvykla som si na čistenie pleti mydlom, od tej doby sa moje akné už upokojilo.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top