My Erasmus Adventure

Doufám, že jste si všichni užili prázdniny a úspěšně začali nový školní rok. Pokud sledujete můj blog už nějakou chvíli, tak víte, že jsem se chystala odjet v zimním semestru na Erasmus do Španělska. Hrozně rychle to uteklo a já už sedím ve svém pokoji v nádherném městečku na severu Španělska - San Sebastian - a píšu tenhle článek.

***
I hope all of you had amazing holidays and start of new school year. If you follow my blog for a while you maybe know that I've wanted to go to Erasmus to Spain in winter semester. Time passed and now I'm sitting in my room in beautiful city in the north of Spain - San Sebastian - and writing this post. 




Vždycky jsem chtěla jet studovat do zahraničí, takže jsem s radostí využila tuhle možnost. Když jsem zjistila, že jsem se na Erasmus dostala byla jsem z toho hodně rozpačitá, protože mám doma rodinu, kamarády a přítele, které bych musela opustit. Ale nakonec jsem se odhodlala a udělala tenhle pro mě velký krok. V životě člověk přece musí překonávat výzvy a mě teď důležitá výzva čeká. Jsem totiž poprvé sama v cizině a na takhle dlouhou dobu. Takže mi prosím držte palce, abych to všechno zvládla.
Erasmus je vážně skvělá příležitost jak si vyzkoušet jaké to je být závislý sám na sobě, jak to funguje v cizí zemi a samozřejmě zlepšit si jazyk a naučit se spoustu zajímavých věcí.
***
I've always wanted to study abroad so I'm glad I used this opportunity. When I saw I'm in Erasmus I was scared because I have family, friends and boyfriend in the Czech Republic and I have to leave them. But now I'm glad I did this big step in my life. Because we all have to stand our challenges, and this is my important life challenge. For me it's the first time when I'm abroad alone and for such a long time. So please wish me luck.
Erasmus is really great opportunity to get some experiences, see how it works in different country and to practice language of course.


Můžete se těšit na spoustu fotek, článků a videí souvisejících s tímhle dobrodružstvím. Pokud chcete o Erasmu vědět něco víc budu ráda, když mi napíšete sem do komentářů, na Ask.fm/CityFairy, na Facebooku - The City Fairy nebo mi napište mail na thecityfairy@gmail.com.

Jaká výzva vás v tomhle školním roce čeká?
Určitě sledujte i můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
You can look forward to a lot of photos, articles and videos about my adventure. If you wanna know more about Erasmus I'll be glad if you write me comment, to Ask.fm/CityFairy, to Facebook - The City Fairy or you can write me email to thecityfairy@gmail.com.

What is your challenge to this school year?
Don't forget to follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Jo jo jo! Já už se nemůžu dočkat Káji ♥ A hlavně se těším na vlogy! A články se spooooooustou fotek

    OdpovědětVymazat
  2. Už se moc těším na články ze Španělska! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Tak ať se Ti tam líbí, já na ten Erasmus asi nemám koule :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)... To je určitě škoda a popřemýšlej o tom.. Zatím je to jedna z nejlepších zkušeností v mém životě

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top