Instapost 25/09/2015

Jsem to ale ostuda. Právě jsem si uvědomila, že jsem v srpnu zapomněla na Instapost. Ale protože mám tyhle příspěvky ráda, a vím, že vy taky, mám pro vás pořádnou nálož fotek ze srpna i září. Doufám, že se vám fotky budou líbit.
Nezapomeňte mě sledovat na Instagramu: CAROLINE_DAISY7

***
What a shame. I totally forgot to do Instapost in August. Because I like this kind of posts and I now you too I have here photos of August and September. I hope you'll like my photos.
Don't forget to follow my Instagram: CAROLINE_DAISY7 

Moje nejoblíbenější jídlo dne je snídaně do postele :)
* My favorite meal of the day is breakfast in bed :)

Jeden z mých letních outfitů.
* One of my summer outfits.

Outfit z článku 10 důvodů proč jsou malá prsa nejlepší.
* My outfit in post 10 Reasons Why Small Boobs Are the Best.



Už jste viděli moje video z High Jumpu?
* Have you seen my video from High Jump?


Asi někdy udělám článek o tom, jak to vypadá, když jdou blogerky spolu na kafe :D
* I think I write post about how it looks when two bloggers go to coffee together :D

Letní láska.
* Summer love.

Voda s citrónem a mátou <3
* Water with lemon and mint <3

Soutěžila jsem o poukaz do Adidasu, ale bohužel nevyhrála :-/
* I competed for the voucher to Adidas but I didn't win :-/

Tahle fotka se mi hrozně líbi :D
* I really like this photo :D


S Wendulkou v Můj šálek kávy. A moje jídlo (napravo) bylo naprosto výborný.
* In Můj šálek kV with Wendy. And my meal (right) was amazing.

S mým princem na Pražském hradě.
* At Prague Castle with my prince.

Další výborná snídaně :)
* One more delicious breakfast :)

OOTD

Raw dezerty a káva jsou vážně zajímavé a vůbec ne špatné.
* Raw deserts and coffee are interesting.

Zoooooo <3

Zoooooo <3

Poslední fotka před mým odletem na Erasmus.
* Last picture before my flight to Erasmus.

Miluju jen tak relaxovat na pláži.
* I love just relax on the beach.

Ukázka nádherné architektury San Sebastian.
* A little bit of beautiful architecture of San Sebastian.

Západ slunce <3
* Sunset <3

Dárečky k mému odjezdu :). Vysněná sluchátka, knížkaod Johna Greena a korálek na náramek od Pandory. Děkujuuuuu!
* Presents for my adventure :). Dream headphones, book by John Green and bead to my Pandora bracelet. Thank youuuu!

Fotka z mé oblíbené kavárny v SS - Koh Tao.
* Photo from my favorite cafe in SS - Koh Tao.

Koh Tao :)

Tak to je prozatím všechno. Doufám, že vás tolik fotek neunavilo, ale naopak se budete těšit na příště.

Co nejradši fotíte na Instagram?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
This is all for now. I hope so much photos wasn't boring for you and you can't wait for next.

What do you like the most to shoot to Instagram?
Follow my Instagram and Snapchat:caroline_daisy7

CONVERSATION

2 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top