My Summer Lookbook

Podzim už nám začíná klepat na dveře a s ním i podzimní móda. Vrstvení, huňaté svetry a šály, tlumené barvy, to vše k podzimu patří. Ale to neznamená, že si nemůžeme připomenout léto. Proto jsem si pro vás připravila shrnutí outfitů, které jsem v létě nosila.
Pokud byste chtěli vidět víc fotek z outfitů stačí kliknout a název outfitu.

***
Knitted sweaters, big scarfs, muted colours and everything what belongs to fall. But it doesn't mean that I can't remind you summer. So that's why I prepared summary of my summer outfits.
If you wanna see more photos of outfits just click on the name of outfit.


Tenhle outfit jsem si vzala na Utubering, kde jsme se byly podívat s Wendy. Zvolila jsem jednoduchý, ale hezký outfit, který jsem oživila květinovou čelenkou. Díky tomu vypadal víc festivalově.
***
This outfit I wore at Utubering, where I was with Wendy. I chose simple but nice outfit and completed my look with flower headband to make it look more festival.



Na overaly moc nejsem, ale tenhle se mi moc líbí, protože má zajímavý vzor a krásná záda. Byl to ideální outfit na posezení s kamarádkou na Náplavce.
***
I don't like playsuits so much, but I like this one. Because it has cool print and nice back. It was perfect outfit to sit with a friend on riverside.


Mermaid, Princess or Fairy?
Ta sukně s námořnickým motivem mě vážně dostala a v létě jsem jí nosila každou chvíli. Navíc se mi hodně začaly líbit celé bílé outfity, takže jsem v tomhle outfitu měla akorát červenou rtěnku a jinak ho nechala v bílé. A květinová čelenka nesměla chybět.
***
This skirt with sailor motives totally gets me and I wore it very often this summer. And I also very liked all white outfits. So in this outfit I have only red lipstick and everything else is white. And flower headband of course. 


Letos byly některé dny tak horké, že jsem myslela, že se vypařím. Takže jsem neměla náladu na nic složitého. Vlasy jsem dala do drdolu a oblékla si šedou áčkovou sukni, černý crop top.
***
This year was some days so hot that I thought that I will die. So in this outfit I wore grey skater skirt, black crop top and grey-purple handbag.


10 Reasons Why Small Boobs Are the Best
Tenhle outfit a i článek měl opravdu velký úspěch, což mi udělalo obrovskou radost. Celý outfit byl v černé barvě, ale aby to nebylo obyčejné, tak jsem ho doplnila neonovou kabelkou, která ten jednotný look hezky rozbila.
***
This outfit and article were very successful and it made me very happy. Whole outfit was in black so I completed it with neon handbag so it doesn't look ordinary. 


White Hippie Vibes
Ráda střídám různé styly a tohle léto jsem hodně nosila i hippie styl, který podle mě k létu vážně patří. Jak už jsem psala celé bílé outfity byly letos moje slabost, takže jsem to chtěla ukázat aspoň ještě v jednom outfitu. Opět doplněným jen o červenou rtěnku a tentokrát barevnou květinovou čelenku.
***
I like to wear different styles and this summer I totally loved hippie style, which really belongs to summer. All white outfits were my passion this year as I wrote before so I wanted to show it in another outfit. This time with red lipstick again but with colorful flower headband.


Další outfit z horkého dne. Vzala jsem si volné šaty (vypůjčené od mamky) a k tomu gumové sandály. Klobouk byl v létě vděčným pomocníkem při "bad hair day".
***
Next outfit from hot day. This time I wore basic dress (borrowed from my mum) and jelly shoes. Hat was very good friend in "bad hair day".


Když jsme šli s přítelem na večeři oslavit, že jsme spolu dva a půl roku tenhle outfit byl jasná volba. Šaty z H&M jsem totiž dostala od přítele a podle mě dělají moc hezkou postavu. Jelikož jsem chtěla zvýraznit barvu šatů vzala jsem si k nim tělové sandálky a šedivé psaníčko.
***
When I went to dinner with my boyfriend, because we wanted celebrate that we are dating for two and half year, this outfit was my first choice. This dress I got from my boyfriend and I think it makes nice silhouette. Because I wanted to draw attention to the color of dress I completed look with beige sandals and grey clutch.


Když je v létě pár ošklivějších dní a nevím jestli si vzít kalhoty nebo sukni vyřeším to nadkolenkama. Dokážou outfit ozvláštnit a opticky prodlouží nohy. Tenhle outfit jsem pojala sportovně-elegantně a šla takhle na Francouzské trhy v Praze.
***
When the weather isn't so nice in summer and I don't know if I should wear jeans or skirt I solve it with over-knee socks. They make outfit more interesting and optically lengthen legs. This outfit was sporty-elegant and I wore it at French Market in Prague.


Letos v létě jsem se s přítelem šla podívat taky na Pražský hrad. Tam jsem si vzala krásné černé šaty, které jsem si pořídila v letních slevách. K tomu černé krajkové espadrilky a růžovou kabelku. Myslím si, že je to super outfit na hezkou procházku.
***
This summer I went with my boyfriend to Prague Castle. I wore beautiful black dress, which I bought in summer sales. I also wore black lace espadrils and pink handbag. I think it's great combination to nice walk.


Romantic Fairy
A samozřejmě nesmím zapomenout na svůj poslední nafocený outfit, který jsem si vzala na lodičky. Chtěla jsem něco romantického, takže jsem si oblékla nádherné světle růžové šaty, bílé sandálky a psaníčko.
***
Of course I can't forget to my latest outfit, which I wore to boats. I wanted somenthing romantic so I wore beautiful pink dress, white sandals and clutch.

Co jste v létě nosily vy? Jaký je váš nejoblébenější letní kousek?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
What did you wear this summer? What is your favorite summer piece?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

1 komentářů:

  1. V létě jsem nosila skoro pořád šaty a sukně :) Líbí se mi Tvoje oufity

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top