Dress Like... Villains

Před hoooodně dlouhou dobou jsem na blog  udělala článek Dress Like, ve kterém jsem vám ukázala jak by se podle mě mohly obléknout princezny od Disneyho v dnešní době. Teď jsem se rozhodla, že udělám pokračování. Tentokrát to ale nejsou princezny..jsou to naopak padouši. Můžete se podívat jak bych oblékla Jafara z Aladina, Cruellu de Vil ze 101 Dalmatinů a Hada z Herkulese. Doufám, že se vám inspirace bude líbit.

***
Really long time ago I had Dress Like post on the blog, in which I showed you how I would dress Disney princesses nowadays. Now I've decided to do next one. But this time it's not about Disney princesses but about Disney villains. You can see how I dressed Jafar from Aladin, Cruella de Vil from 101 Dalmatins and Hades from Hercules. I hope you'll like it.

Dress Like... Jafar

Outfit ve stylu Jafara jsem zvolila v černé a vínové kombinaci. Dlouhé černé šaty a vínový kabát mi přímo připomínají jeho kostým. Kdyby byl Jafar skutečný (a holka samozřejmě) podle mě by nosil zlatočerné výrazné šperky jako třeba dlouhé visací naušnice.
***
For Jafar I choose black and burgundy combination. Long black dress and burgundy coat reminds me his costume. And if Jafar exists in real life (as girl of course) I think he would love a lot of black and gold jewelry like these beautiful earrings.


Dress Like... Cruel de Vil

Cruella je prostě classy lady, která nejvíc nosí bíločernou kombinaci. Pro ní nebylo těžké vymyslet outfit. Černé šaty s výstřihem a černé páskové boty na vražedném podpatku jsou jasnou volbou. Bílý kabát a smaragdové naušnice samozřejmě nesmí chybět.
***
Cruella is classy lady who usually wears black and white combination. It isn't hard to imagine her outfit. Black dress and black killing heels are clear choice. White coat and emerald earrings also can't be missing.

Dress Like... Hades

Pro Hada je charakteristická barva tmavě modrá spolu s černou, takže jsem takhle ladila i jeho outfit. Podle mě by miloval kombinaci tmavě modré áčkové sukně s crop topem. Boty ve stylu gladiátorek a náramek na paži v podobě hada outfit hezky doladí.
***
For Hades is characteristic color dark blue and black. In my opinion he would love combination of long skater skirt with blue crop top. Gladiator shoes and arm bracelet like a snake make whole outfit really nice.

Jak se vám tenhle post líbil? Do čeho byste padouchy oblékly vy? Koho byste chtěli vidět příště?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Do you like this post? What do you think that villains would wear? Who do you want to see next time?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top