Long Cardigans

Tak tohle je jeden z trendů, které mě vážně baví. Pokud ještě nemáte žádný dlouhý kardigan tak je to velká chyba a hned byste jí měli jít napravit. Vypadají skvěle ke kalhotám i sukni nebo kraťasům. Navíc jsou přímo stvořené k vrstvení. Dlouhý kardigan pod koženou bundičkou váš outfit vylepší o 100%. A když si pod to vezmete třeba ještě rolák tak vás zima určitě nedostane. Mám pro vás pár obrázků jak se dají různě kombinovat.

***
This is one of trends which I really like. If you don't have any long cardigan it's a big mistake and you really should do something with it. They look amazing with jeans, skirts or shorts. And you can also wear it with leather jacket, it'll make your outfit 100% more fashionable. And with combination with turtleneck coldness never gets you. I have a few images like an inspiration how to combine them.
















 Zdroj: weheartit.com

Nosíte dlouhé kardigany? Co si myslíte, že je přímo nutností letošní podzim?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Do you like long cardigans? What is absolute must-have this fall?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Cardigany mám doma 3, ale né zase až tak dlouhé po kolena. A nosím je ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kardigany mám doma asi 6 a všetky nosím veľmi rada♥ Weirdhouse

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top