Photodiary #2 - Aralar

Je tu další Photodiary. Tentokrát z mého výletu na Aralar. Aralar je pohoří na severu Španělska a je to přírodní rezervace. Nechci sem vypisovat nějaké rozsáhlé zeměpisné údaje, takže jestli vás tyhle věcí zajímají stačí, když kliknete sem.
Výlet byl super a moc jsem si ho užila. Byla jsem tam s dvouma holkama z Holandska a kluci jsou z Německa. Příroda byla nádherná a bylo fajn zase na chvíli vypadnout z města. Aralar mi hrozně připomínal nádhernou krajinu z Pána prstenů. Viděla jsem dokonce i volně puštěné koně a krávy což byl docela zážitek. A měly na krku obří zvonce. Ano, i ty koně :).
Mám pro vás asi triliardu fotek, takže si dejte kafe nebo čaj a mrkněte se na ně. Doufám, že se vám budou líbit.

***
Here's next Photodiary. This time it's about my trip to Aralar. Aralar is mountain range in the north of Spain and it's Natural Park. I don't wanna write here some geographic informations but if you are interested you can click here.
This trip was amazing and I really enjoyed it. I was there with two girls from Netherlands and boys are from Germany. Nature was so beautiful and it reminded me scenery from The Lord of the Rings. I saw horses and cows and they had big bells on their neck. Yes, even the horses :).
I have billion photos for you so just make coffee or thea and enjoy it. I hope you'll like it.

Naše skupinka :)
***
Our group :)






































Pár fotek je od kamarádů, takže jim tímto chci poděkovat :)).
* I have few pictures from my friends, so thank you :)).

Byli jste o prázdninách na nějakém podobném výletě? Jak se vám líbí fotky?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Did you go on trip like this during holidays? Do you like my photos?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

2 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top