Two & Half Year

Tenhle outfit je focený u krásné restaurace Vila Kajetánka (kterou určitě doporučuji), kam jsme s přítelem šli oslavit naše "výpůlročí" (tak tomu říkám :D) - dva a půl roku. Ten čas hrozně rychle utekl a když se ohlédnu, tak si uvědomím jak moc můj život ovlivnil. Ať už to byly velké věci nebo jen maličkosti, jsem za to ráda. Je důležité mít v životě lidi, kteří vás pozitivně ovlivňují, podpoří vás a pomůžou vám.
Na večeři jsem si vzala šaty, které jsem dostala od přítele, tělové sandálky a psaníčko. Jelikož bylo vedro chtěla jsem jednoduchý, hezký outfit. Jako doplňky jsem použila jen náramky a metalické tetování.
***
This outfit is photographed near to beautiful restaurant Vila Kajetánka (which I really recommend), where we went to our "half anniversary" (like I call it :D) - two and half year. Time run very fast and when I look back I realize how much my boyfriend affected me. It was big things but also little ones and I'm glad for it. It's very important to have someone in your life who positively affects you, support you and help you.
To our dinner I wore dress, which my boyfriend gave me, nude sandals and clutch. Because it was hot weather I wanted simple, nice outfit. As accessories I used just bracelets and metallic tattoo.








Srandičky srandičky...na to mě užije :D





Dress: H&M, Shoes: F&F, Clutch+bracelets: Primark

Jak se vám líbí můj outfit? Který člověk (kromě rodičů) hodně ovlivnil váš život?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
Do you like my outfit? What person (except you parents) affected you life?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Ty si proste perfektná, zbožňujem tvoj štýl. Neskutočný blog a neskutočná inšpirácia!
    Len tak ďalej, veľa úspechov! :)

    Izabell │MY DIARY/klik/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny outfit :) Také isté šaty mám v dvoch iných farbách a rozmýšľala som aj nad bielym :)
    Pozývam ťa na Giveaway o sérum na riasy Realash TU

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty mám na tobě moooc ráda :-)!

    OdpovědětVymazat
  4. Ejha fakt krásne šaty, tuším sa po takých pozriem, ak ich ešte v obchode budú mať, tieto áčkové šaty sa zháňajú náročnejšie, než som si myslela.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top