White Hippie Vibes

 Už jsem vám ukazovala célé bílé outfity jako Fashion trend (KLIK) a jak bych je na různé způsoby zkombinovala (KLIK). A tak jsem samozřejmě nemohla vynechat ani svůj vlastní outfit. Mám několik bílých vršků, ale spodek skoro žádný. Bílou mám akorát sukni (na které je námořnický motiv), kterou jste mohli vidět v tomhle outfitu a pak tyhle kraťasy. Jsem totiž hrozně nešikovná a je mi jasný, že bych si bílý spodek hned ušpinila.
Ten den jsem neměla ani chuť vymýšlet nic složitého a tak jsem si vzala obyčejné bílé kraťasy a k tomu bílé tílko. Chtěla jsem dát outfitu hippie nádech a tak jsem si vzala boží vestu s třásněma a k tomu krásnou květinovou čelenku. Kabelka je nová z F&F (pořízená ve slevách za půlku :D) a je to moje nová láska.
Musím říct, že tenhle outfit se mi moc líbí a asi ho budu nosit častěji :). Hlavně mě letos hodně baví právě hippie styl, takže si užívám květinové čelenky, kulaté brýle a třásně.
 ***
In last days I showed you all white outfits like Fashion trend (CLICK) and my ideas how to combine it (CLICK). Of course I had to show you my own outfit too. Well I have quite a lot white tops but not bottoms. I have one skirt (with sailor motives), which you could see in this outfit, and these shorts. I'm so inept and I don't want to get dirty my white pants or shorts.
That day I wanted something simple with hippie style, so I wore basic shorts and top, with my amazing vest with fringes and flower headband. My handbag si new by F&F (I bought it in sales for half price :D) and it's my new love.
Well I have to say that I really like this outfit :). This summer I really like hippie style so I'm enjoying flower heabands, round sunglasses and fringes.














Shorts+Top: H&M, Vest+Sandals+Flower headband+Bracelets: Primark, Handbag: F&F, Sunglasses: Aldo

Jak se vám líbí můj outfit?  
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Do you like my outfit?
Follow my Instagram and Snapchat:caroline_daisy7

CONVERSATION

7 komentářů:

  1. Moc hezký outfit! :) Strašně se mi na tobě líbí :)
    http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hodne hezky ti ta bila sedne k barve vlasu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten outfit je perfektní! Ta vestička je dokonalá a kdybych byla kluk, tak jsi moje :D! Super!!!

    OdpovědětVymazat
  4. wow, hrozně ti to sluší:O, líbí se mi outfity celé v bílé, ale musím uznat, že také vždycky když si vezmu bílý spodek tak si ho hned zašpiním:D

    OdpovědětVymazat
  5. Teda přehoz je úplně parádní a květinová čelenka Ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. wow, super outift! na léto ideální :)) pecka! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top