Zoo

Miluju zoo! Hrozně ráda se koukám na zvířátka a procházím se po tom krásném areálu. Navíc Zoo Praha se pyšní titulem 4. nejlepší zoo na světě. Byla jsem tam před pár dny s přítelem, jeho mamkou a bráchou. A musím říct, že jsem si ten den maximálně užila. Nejdřív jsme si tam dali oběd, potom se procházeli, vyjeli si lanovkou (která je vždycky zážitek), zašli si na rozhlednu a nakrmili si a pohladili rozkošné kozičky. Ani nedokážu říct, které zvíře se mi líbilo nejvíc. Sloni, žirafi, zebry, tygři, tučňáci, lachtani.... Asi všechny :D.
Takže se připravte na pořádnou nálož fotek.

***
I love the zoo! I really like to watch animals and just walk around. Moreover Zoo Prague is the 4. best zoo in the world. I was there few days ago with my boyfriend, his mother and brother. And I absolutely enjoyed this day. First we had lunch, then walked and watched animals of course, used cableway, went to viewing tower and fed cute little goats. I can't say which animal I liked more. Elephants, giraffes, zebras, tigers, penguins, seals... All of them :D.
So get ready for a lot of pictures.
























Omlouvám se za špatnou kvalitu.
***
I'm sorry for a bad quality.


Děkuju svému příteli za krásné fotky :)

Byli jste se o prázdninách podívat do zoo?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Thanks my boyfriend for these amazing photos :).

Did you visit zoo this holiday?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Hezky si to vedeš :) a dvojjazyčně 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Plameňáci jsou super♥ Teď se také chystám do Zoo:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  4. Surikaty jsou nejlepšííí! ♥
    http://janetsonrisa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Zoo mám taky moc ráda, naposledy jsem byla minulý rok v Praze :)

    OdpovědětVymazat
  6. jůůů, já mám zoo moc ráda, teď jak byla ta vedra tak jsme taky byli s přítelem, u nás v Plzni, a byl to moc fajn den, i když vetšina zvířat byla zalezlá a pospávala.. a pak když jsme byli pár dní v Praze, tak jsme zrovna bydleli v Holešovicích pár minut od zoo, ale tam už jsme nešli :-)

    kraskadne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top