Turtlenecks


Podzim a zima patří v posledních letech rolákům. Jsou pohodlné, praktické a vypadají dobře (teda aspoň většinou). Já zatím žádný nemám, ale letos si už konečně musím nějaký pořídit, protože to dlouho odkládám. A pak vždycky jen tiše závidím, když vidím nějakou kamarádku v super roláku, který skvěle doplňuje její outfit. Možná radši než tričko jako rolák bych si pořídila  svetr, protože ty to mají většinou víc od krku než trička a přijdou mi víc pohodlné.
Roláky určitě kombinujte s vestami, protože to vypadá naprosto skvěle.
PS: Neříkejte mojí mamce, že jsem tu psala, že se mi líbí roláky :D. Vždycky jsem jí říkala ať je nenosí, že to je hrozný a tak. Takže teď by se mi pěkně vysmála :D Pšššš
***
Turtlenecks rules autumn and winter for last couple of seasons. They are comfortable, practical and look pretty good (almost always). I don't have any but this year I definitely have to fix it, because I want it for a long time. Then I'm usually just quietly jealous when I see some friend in amazing turtleneck, which is perfectly matching with her outfit. I prefer sweater turtlenecks instead of T-shirts, because it looks more cosy.
The best choice is in my opinion combine turtlenecks with vests, because it looks amazing. 
PS: Don't tell my mum that I write here that I like turtlenecks :D I always said to her that se shouldn't wear it, that it is horrible etc. So now she will make a lot of jokes of me :D Shhhh


Nosíte roláky? Jaký typ se vám líbí nejvíc?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
Do you wear turtlenecks? What is your favorite type?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

1 komentářů:

  1. nepáčili sa mi roláky, no akosi som im už prišla na chuť, ale zatiaľ ešte žiadny nemám :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top